Weet je zeker dat dat de Hummingbird is? Hij lijkt meer op Robin Red (ik heb ze allebei) De hummingbird is wel echt paars. Boven is Robin Red, onder is Hummingbird (heb zo geen duidelijkere foto helaas)
hakimsamba
Geplaatst: 04-10-18 13:46
Ik heb in het wintercollectie topic altijd gevolgd, dus ik ga dat hier ook doen
Bo_Y
Geplaatst: 04-10-18 14:00
Hij is gekocht als hummingbird en er staat paard op de bon. Hij is ook niet rood, echt meer roze... Ej had korting en die noemt de kleuren anders.. maar dacht met paars wel de humingbird te hebben en geen robin rood of zo Maar als ik de collectiefoto zie van Anky zelf vermoed ik dat wel
Oh, haha wat grappig! Dacht inderdaad al zoiets vanwege je vraag! Verder geen probleem toch als ik dit gezegd heb?
wythlove
Geplaatst: 04-10-18 20:12
Stal_Fiore schreef:
wythlove schreef:
Ik zoek een sjabrak uit de nieuwe collectie van BR, nergens te vinden. Ik heb BR zelf ook aangeschreven, maar ze reageren niet.
Welke zoek je?
Deze:
UltimOo
Geplaatst: 04-10-18 20:13
Haha nee hoor! Half oktober is algemeen bekend, dus dat mag gewoon genoemd worden Ik mag alleen niks los laten over kleuren en foto's enzo tor die datum
amber510
Geplaatst: 04-10-18 20:54
UltimOo schreef:
Haha nee hoor! Half oktober is algemeen bekend, dus dat mag gewoon genoemd worden Ik mag alleen niks los laten over kleuren en foto's enzo tor die datum
Oehhhh ik ben zo benieuwd!!! Is het de moeite waard om te sparen hahah