Misschien heeft Barefoot een stretch & breath singel voor je, of zoek anders een Westip of FRA vol elastische singel.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marocje schreef:pmarena schreef:Het verschil met de Kifra...?
Het is alleen maar een TOTAAL andere pad
Qua material, qua vorm....de HKM pad is ook een beetje een budget pad, stuk minder duurzaam dan de duurdere pads maar het is wel een leuk ding als je kleurtjes zoekt
Ja is er nog iemand die zelf dekjes maakt? Adverteert die ook ergens...?
Heb bij mijn Ghost een pad besteld, maar zocht dus eigelijk met een kleur. Vond alleen de Kifra wel erg prijzig aangezien ik boomloos nog helemaal niet ken, maar had dus nog niet ergens anders pads gevonden, vandaar. Wel die bij Agradi, maar daar had ik meteen al mijn twijfels bij qua kwaliteit. Koop liever iets waarvan ik weet dat het goed is (dus bij Ghost/dealer vh zadel zelf) en daarna kan ik verder vergelijken.
daaf4ever schreef:Hierbij kan ik vertellen dat ik inmiddels trotse eigenaar ben van een gloedjenieuwe Cheyenne!![]()
Na drie kwartier hobbelen:
[ Afbeelding ]
Inmiddels zijn de zwarte leren beugelriemen vervangen door softlederen bruine riemen.
Verder ben ik nog op zoek naar een langere singel en een bruine sidepull. Maar dat komt allemaal wel!