Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roulette_ schreef:maessie schreef:Ik had een vergelijk opgevraagd bij ruitergoed, omdat ik nog een shirt bij de golden brass zoek. Wat zeggen jullie? De rits en tekst op de rug zijn volgens mij matchy, maar twijfel of ik dat voldoende vind. Heb wel ook een zwart anky vest met gouden ritsen, maar das ook weer zo zwart met elkaar, als je ook een zwarte broek hebt.
[ [url=m/8mXofy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zou het niet doen. Heb het golden brass dekje en de champagne peesbeschermers, combineer die nooit omdat ik de kleuren niet echt bij elkaar vind passen.
Mocht je een passend shirtje vinden, wil je dat dan laten weten? Die zoek ik ook nog
anoukwendy schreef:Ik had wat shirtjes voor 3 euro gekocht op de gok, de blauwe past perfekt! Lijkt minder doordat het andere stof is maar het is bijna exakt dezelfde kleur! Champagne past minder maar denk dat t op het paard wel kan! En de gele paat goed bij de banana van eskadron maar hoop dat ie ook past bij de nieuwe es
Voor die 3 euro ben ik best wel tevreden!
maessie schreef:Sterkte Lindor...
Ooh die zijn wel mooi Lorette! Jammer dat ze geen zwarte binding hebben, dat had mooi bij de monogram gepast!
Die is gaaf Maaike! De sea en petrol zijn nog niet uit, voor zoverik weet zijn alleen de fotos van het boekje waar ze in staan er. Dan moet je even op Anoukwendy haar berichten zoeken