Cantle naar achter geplaatst en ik heb het idee dat ik al beter zit en paard makkelijker onder mij doorloopt, ik hem minder blokkeer.
Hoofd blijft een ding erg omhoog gooien en naar beneden trekken dus haal er sowieso nog even een osteo bij.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
uudje schreef:Ik kon het niet laten!
Na afgelopen vrijdag de mandriana even uitgeprobeerd te hebben, die ik tijdelijk even in mijn bezit had. Ben ik helemaal verliefd geworden.
Vond hem zo stoer op mijn fjordje. En hij zat zo lekker!
Tja dan na een een uur rijden doet toch mijn knie best zeer. ( waar ik stiekem een beetje bang voor was)
Maar ik kon die mandriana maar niet uit mijn gedachten krijgen. Dus heb er toch een besteld!!
Heb er wel wrongen bij besteld in de hoop door wat meer steun mijn knie wat minder pijnlijk is. En anders heb ik lekker pech en heb ik maar pijn aan mijn knie
Hij word bruin, Met een bruine vetleren cantle en wrongen en bruine pad en singelstoten.
Het schaap word ook bruin, maar met beetje grijstint er in.
Even een fotovan het schaap er bij.
[ [url=m/hXciZ0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben nu al aan het genieten haha.
Petrichor schreef:Ik kom weer even binnen vallen! Vandaag voor het eerst een lange rit gemaakt met mijn Lazy Mountain, geweldig zadel en niks geen pijntjes.Maar door die lange rit heeft mijn paard ook gezweet en kon ik dus de afdruk van het zadel zien. Ik ben niet helemaal tevreden, tenminste ik denk dat het niet helemaal is zoals het zou moeten zijn. Zowel links als rechts heeft ze bij de beugelophang een droge plek, links is deze plek ook echt kurk droog en rechts heeft ze wel gezweet maar zie je toch een iets afwijkend 'vakje'. Ik neem aan dat dit niet helemaal goed is, klopt dat? Dan de belangrijkste vraag: wat moet ik veranderen??
[ [url=m/tD0y7e.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QWueCb.jpg]Afbeelding[/url] ]