Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RiannaB schreef:Nog even goed gekeken vandaag, maar het wegschuren van de vacht is echt op de plek van de beugelriemen, eigenlijk boven het beugelriemhoesje. Dus sweat flaps voor de singel gaan ook niet werken.
Maar nu had een stalgenootje het geniale idee om er een gewoon dekje onder te doen. Dat zal waarschijnlijk precies over die geschuurde plekken vallen.
Dus nu mijn vraag hier weer, kan dat gewoon, dat ik er een (zo dun mogelijk) dressuurdekje op leg en daarover mijn pad+Ghost? Of wordt dat een te hoge stapel en/of te krap voor de ruggegraat?
Kwetal schreef:Zuid Amerika??? Sinds wanneer is dat? De voorraad ligt ergens in Frankrijk - de zadels werden in Europa gemaakt (ik gok ergens noord-oost - Estland, Letland - desnoods Polen....)
Otti1977 schreef:Zam_Cas schreef:Mag ik even iets vragen? Weet iemand waar ik een pad kan kopen voor onder een boomloos westernzadel ( missoula nut)? Eentje waar inlages in kunnen. Ik heb de grandeur pad maar wil er graag 1 met een leuk kleurtje. Bedankt alvast!
JVdekjes even zoeken op Facebook.
xyzutu2 schreef:Kwetal schreef:Zuid Amerika??? Sinds wanneer is dat? De voorraad ligt ergens in Frankrijk - de zadels werden in Europa gemaakt (ik gok ergens noord-oost - Estland, Letland - desnoods Polen....)
Wat grappig, ik dacht juist via een Duits forum klachten van mensen gelezen te hebben dat de levering van kussens en dergelijke zo lang duurde omdat ze uit Zuid Amerika zouden komen. Dat heb ik dan waarschijnlijk fout onthouden (nu ga ik me heel hard afvragen of er dan een ander boomloos zadel wel uit dat werelddeel komt? Of heb ik dat echt verzonnen?). Oost Europa ligt dan een stuk dichterbij. Nu hopen dat dat het ook sneller maakt.
Zam_Cas schreef:Mag ik even iets vragen? Weet iemand waar ik een pad kan kopen voor onder een boomloos westernzadel ( missoula nut)? Eentje waar inlages in kunnen. Ik heb de grandeur pad maar wil er graag 1 met een leuk kleurtje. Bedankt alvast!
Kitty_ schreef:Zam_Cas schreef:Mag ik even iets vragen? Weet iemand waar ik een pad kan kopen voor onder een boomloos westernzadel ( missoula nut)? Eentje waar inlages in kunnen. Ik heb de grandeur pad maar wil er graag 1 met een leuk kleurtje. Bedankt alvast!
Ik heb een hoop leuke kleurtjes en krijg er deze week/begin volgende week weer een aantal nieuwe kleurtjes (en voordeliger) bij.
tennan schreef:"Kitty_"]
"Zam_Cas"]
Mag ik even iets vragen? Weet iemand waar ik een pad kan kopen voor onder een boomloos westernzadel ( missoula nut)? Eentje waar inlages in kunnen. Ik heb de grandeur pad maar wil er graag 1 met een leuk kleurtje. Bedankt alvast!
Ik heb een hoop leuke kleurtjes en krijg er deze week/begin volgende week weer een aantal nieuwe kleurtjes (en voordeliger) bij.
Hoe duur worden die ongeveer?