emma_evg schreef:Huh. Klopt die tabel wel? Bij S/M is B langer dan C en bij L is C langer dan B. Dat is raar.
Ja dat viel mij net ook op! Bij Divoza enzo staat alleen dressuur full, is dat de L maat?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
aniquegraaf schreef:Dit zijn toch wel de fijnste dekjes!![]()
[ [url=m/yj0wRF.jpg]Afbeelding[/url] ]
knollentuin schreef:aniquegraaf schreef:Dit zijn toch wel de fijnste dekjes!![]()
[ [url=m/yj0wRF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ligt jouw zadel wel goed?
Sorry dat ik zo binnen val, maar ik lees al tijd mee en bij jou valt me echt op dat je zadel van voor erg hoog , de achterkant erg laag ,het middelpunt niet t diepste punt is en t zadel erg boven schoft en schouder ligt.
Belle2000 schreef:Ik lees al even mee maar nu toch een vraagje.
Er is 15% korting bij horze op le mieux. Vandaag geldig. Ik wou een burgundy dekje kopen, maar zie dat ze deze zowel in cotton als luxery hebben. Heeft iemand van de luxery een foto onder het zadel?
En heeft iemand de burgundy onder een bruin zadel? Ik vraag mij af of dat mooi staat...
DatBenIkNou schreef:Ik zou echt de luxery nemen, blijft echt als nieuw. Kleur kan ik je niet mee helpen.
Saar88 schreef:Belle2000 schreef:Ik lees al even mee maar nu toch een vraagje.
Er is 15% korting bij horze op le mieux. Vandaag geldig. Ik wou een burgundy dekje kopen, maar zie dat ze deze zowel in cotton als luxery hebben. Heeft iemand van de luxery een foto onder het zadel?
En heeft iemand de burgundy onder een bruin zadel? Ik vraag mij af of dat mooi staat...
Ik heb de burgundy onder een bruin zadel! Vind het zelf erg mooi staan
Kan morgen een foto voor je maken als je wil