Marjoleine89 schreef:[ [url=m/A1T2tC.png]Afbeelding[/url] ]
Het is wel een leuke service/spaarsysteem idd
Ik vind het juist wel mooi eigenlijk, heel warm en oogt chique.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lauriannnn schreef:Dit is logo op paarse dekje[ [url=m/8s1xwW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vond het goud niet mooi maar dat is allemaal ook weer persoonlijk natuurlijk.
mavantos schreef:Lauriannnn schreef:Dit is logo op paarse dekje[ [url=m/8s1xwW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vond het goud niet mooi maar dat is allemaal ook weer persoonlijk natuurlijk.
Ik vind die rand met dat kroontje zo lelijk om het logo heen. Het past niet in het vakje. Ik denk dat als ze het bij de letters en het soort vinkje hadden gelaten het mooier zou zijn.

Ik vind het echt niet mooi Nessie schreef:Die mint bestaat toch al? Die heb ik op Google al op foto’s op paarden gezien (of ze maken een bijna gelijke tweede mint). Mocht dit de collectie worden dan hoef ik in ieder geval niet te bestellen
Neemt niet weg dat alle nieuwe kleuren weer op oude kleuren lijken zoals bijna altijd. Ik ben heel benieuwd wat es gaat doen aan nieuwe kleuren Drico schreef:Ik had ze inderdaad ook al gevonden
Waarschijnlijk wil ik gaan voor de zwarte uit de najaarscollectie, maar als eerst even wachten op 'live' foto's ervan
Mint en Sky Blue zijn ook schattig, maarja.. lichte rand.. Daar ga ik niet aan beginnen
Dat krijg je toch echt niet meer schoon als je hem niet na iedere keer wast zoals een wedstrijddekje, zonde
Maanlicht schreef:Die Moss en die Scarlett vind ik wel gaaf, rest is weer meer van hetzelfde. Zonde, want er zijn nog zoveel mooie kleuren die ze nog niet hebben.