Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DearDarling schreef:Ships.... le mieux vliegenmasker maat L gekocht, echt te krap/strak bij haar oren en ogen... oké die geruild voor een XL, zit verder super mooi behalve het elastiek, die is veelste lang waardoor het masker nu erg los zit, helpiemand ideeën?
MyChoice schreef:DearDarling schreef:Ships.... le mieux vliegenmasker maat L gekocht, echt te krap/strak bij haar oren en ogen... oké die geruild voor een XL, zit verder super mooi behalve het elastiek, die is veelste lang waardoor het masker nu erg los zit, helpiemand ideeën?
Heb ik ook, vouw dan het klittenband dubbel en dan de flap erover.
Rena100 schreef:Ik heb geen EJ in de buurt zitten, dus even langs gaan wordt hem niet. Online vind ik er maar een paar, mid blue, black en light green. mid blue bij EJ lijkt wel op de benneton inderdaad. (waarom houden webshops niet gewoon de originele namen aan?)
EJ heeft nu wel een aanbieding, 2e 50% korting, maar dan moet ik twee dekjes hebben, en ze hebben maar 1 kleur die ik graag wil....
Daphneeeej schreef:xLiez schreef:Hoelang vallen de LeMieux dekjes? Wil graag nieuwe dekjes kopen voor bij mijn zadel. Mijn nieuwe zadel heeft best lange zweetbladen. Heb dekjes nodig die 55/60 cm lang zijn. [ [url=m/UdUW34.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lemieux heeft een Matentabel
[ [url=m/1308Lu.jpg]Afbeelding[/url] ]