Ik was ook aangenaam verrast door het Ginger dekje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
billionache schreef:Ik val binnen met een vraagje. Ik heb onderstaand middelste shirt van Kingsland en wil er graag een passed dekje bij, liefst van ES:
[ [url=m/4k3vML.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij zit tussen Bordeaux rood en paars in. De purple gold/white lijken me te paars? Zou de nieuwe merlot Chrystal erbij passen?![]()
[ [url=m/uToCJM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Arethe schreef:Ik heb mijn bestelling inmiddels opgehaald van de horselet, ontzettend blij mee.
Meteen even een foto van mijn bescheiden collectie gemaakt. Wil binnenkort nog een dagje inplannen om alles mooi op de foto te zetten op mijn paard. Lijkt me leuk.
[ [url=m/qkVJqR.jpg]Afbeelding[/url] ]
De nieuwste zijn de coffee mamba en de Sand.
Arethe schreef:Ik heb mijn bestelling inmiddels opgehaald van de horselet, ontzettend blij mee.
Meteen even een foto van mijn bescheiden collectie gemaakt. Wil binnenkort nog een dagje inplannen om alles mooi op de foto te zetten op mijn paard. Lijkt me leuk.
[ [url=m/qkVJqR.jpg]Afbeelding[/url] ]
De nieuwste zijn de coffee mamba en de Sand.
Nynkex01 schreef:€ 85 of zo? 75 voor het dekje en 10 voor het shirt?
anoukwendy schreef:Stal_Fiore schreef:Krijg net een burgundy voor 65 incl verzenden aangeboden. Wel de lusjes er af.
Is dat een koopje?
Weet niet zeker of ik hem mooi vindt om m’n haffie, zou ik hem ook snel weer kwijt zijn als ik hem toch niet mooi vindt?
Die zijn wel mega gezakt in waarde heb ik het idee, ik had er vorig jaar een voor een bokker gekocht voor 85€ maar zie ze nu goedkoper steeds
Nynkex01 schreef:Ik zou hem even in een ES Facebook groep zetten, op marktplaats kreeg ik ook van die domme reacties van € 30 op mijn moroccan blue.
Is die Purple White alleen een dekje of een setje? Ik zoek nog spullen om mijn purple gold compleet te maken