Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
VC_Immortal schreef:Intussen begint mijn dekjes verslaving ook steeds meer te groeien...
Jordan heb ik sinds hij 6 maanden oud is dus dan ben je niet bepaald met dekjes bezig. Gezien zijn grootte (1.78) heb ik hem eerst lekker laten uitgroeien. Wel zonder zadel licht ingereden (en even een Wintec). Maar sinds vorig jaar mei (werd hij 6 jaar) heb ik een zadel aan laten meten (veel schoft en rechte rug dus niet heel makkelijk).
[ [url=m/vIaYc9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kort erop (juli/ augustus) zijn we verhuisd waardoor hij echt even de tijd nodig had om z’n plekje weer te vinden. En nu... nu zijn we een paar maanden lekker bezig!
En heb ik mijn weg gevonden naar Lemieux![]()
Intussen hebben we de Loire Peacock, spectrum Mink, spectrum ice Blue en Loire White.
Hopelijk komen ze niet weer met limited editionsik baal namelijk dat ik de spectrum mulberry heb gemist. Al was dat voor mijn portemonnee wel beter
![]()
Here we go:
[ [url=m/YskEqE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ot1lll.jpg]Afbeelding[/url] ]
De peacock is toch stiekem mijn favoriet
[ [url=m/jvPN5V.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nYz1kR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar de spectrum ice Blue mag er ook zeker wezen.
[ [url=m/Bh2A3H.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AIQFFU.png]Afbeelding[/url] ]
En de spectrum Mink niet te vergeten
Lukasje schreef:Lukasje schreef:Ik zie door de bomen het bos niet meer ... Wil iemand me wat wegwijs maken in de diverse soorten beenbeschermers van LM? Wat zijn de verschillen, waartoe dienen ze?
Ik quote mezelf eventjes ....
Kunnen de fleece flextrainers zowel voor als achter gebruikt worden ?