Samantha89 schreef:Passen gewone beugelriemen aan een ghost bbp? Of passen alleen de biothane beugelriemen eraan?
Ik had er vandeweek de T beugelriemen van barefoot aan hangen en gaat prima. Heb er ruim een uur mee gereden.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muze schreef:Mara2000 schreef:
Ik vind het een heel fijn zadel. Heeft een smalle, diepe zit en de kniewrongen vind ik ook fijn geplaatst. Ik heb maat 2, denk vergelijkbaar met 17,5"
Zag namelijk dat die maten iets anders zijn dan de gewone andere barefoots?
Ik wil hem graag eens testen.
uudje schreef:Samantha89 schreef:Passen gewone beugelriemen aan een ghost bbp? Of passen alleen de biothane beugelriemen eraan?
Ik had er vandeweek de T beugelriemen van barefoot aan hangen en gaat prima. Heb er ruim een uur mee gereden.
Samantha89 schreef:Passen gewone beugelriemen aan een ghost bbp? Of passen alleen de biothane beugelriemen eraan?
Samantha89 schreef:uudje schreef:
Bedankt! En tie t beugelriemen zijn net zo breed als gewone leren beugelriemen toch?
uudje schreef:@serenity350
Heb je de mandriana en buttera al op je paard uitgeprobeerd?
Ben zo benieuwd hoe je hem vond op je paard. Ben niet nieuwsgierig of zo hoor, wil het gewoon graag weten.![]()
![]()
Kwetal schreef:Gezellig, zo'n bewegende Shet - maar als je een Shet hebt, waarom moet jij dan nog grasmaaien
uudje schreef:@serenity350
Dan haal je de inlages toch uit je pad en doe je ze in de pad die je er bij hebt gekregen. Maar daar heb je vast al aan gedacht haha. Sterkte met je enkel. Hopelijk gaat het morgen beter.
Serenity350 schreef:uudje schreef:@serenity350
Dan haal je de inlages toch uit je pad en doe je ze in de pad die je er bij hebt gekregen. Maar daar heb je vast al aan gedacht haha. Sterkte met je enkel. Hopelijk gaat het morgen beter.
Dacht ik inderdaad ook aan, maar ze zijn van een heel andere maat ook.Voor nu trouwens nog lang geen ramp, aangezien er nog geen sprake is van echt intensief rijden en lange ritten maken. Vond het vooral een mooi excuus ook eens een mooie pad aan te schaffen..
uudje schreef:Serenity350 schreef:Dacht ik inderdaad ook aan, maar ze zijn van een heel andere maat ook.Voor nu trouwens nog lang geen ramp, aangezien er nog geen sprake is van echt intensief rijden en lange ritten maken. Vond het vooral een mooi excuus ook eens een mooie pad aan te schaffen..
Ik heb nog een hele mooie grandeur pad liggen. Denk dat die daar wel onder past. Ziet er een beetje barok uit met een punt aan de achterkant. Kleur is beige. Stuur maar even pb mocht je interesse hebben.
sas27 schreef:Waar zit die metalen bar?
Ik heb nog niks hards in het zadel gevonden maar dacht dat dit zo hoorde.
Hmm oud dus misschien toch eens naar een nieuwere 2de hands gaan kijken dan....
Kwetal schreef:sas27 schreef:Waar zit die metalen bar?
Ik heb nog niks hards in het zadel gevonden maar dacht dat dit zo hoorde.
Hmm oud dus misschien toch eens naar een nieuwere 2de hands gaan kijken dan....
Op de kussens...onder de zitting
Misschien heeft iemand het weggehaald ooit?
Je beugelriemen en singelstoten zitten er aan vast
woepsie90 schreef:Dank je! Ik ga zeker voor inlages. Grandeur zal ik moeten vragen om een heel nieuw model te moeten tekenen wat €30 extra kost hoorde ik. Grandeur dekjes voor andere zadels gaan niet mooi onder deze passen...
woepsie90 schreef:[ [url=m/dB9sFs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heeft iemand een tip voor een betere singel voor bij ons Trekker zadel? De singelstoten liggen meer naar achteren dan de singelplek. Zadel moet en kan niet verder naar voren vanwege schouder en hoge schoft en de stoten kunnen ook niet verder naar voren (zie pijl bij knik in eerste stoot, komt door de kniewrong).
Thanks!
(Sorry voor al de vragen de laatste tijd! Waar ik woon, niet in NL, is helaas geen passervice oid, dus ik moet het doen met internet)