friesam schreef:Gaat er nog iemand bij HH bestellen? Midnight blue is er weer...
Of wil iemand met me mee bestellen ivm verzendkosten?
Ja ik! Ik wil graag de LeMieux ProSport Dressage Sq Plain D-Ring Green in large!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Peelie schreef:[ [url=m/nAl3xt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wcaQcU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb mijn bont voor het eerst sinds aankoop gewassen. Het was zo groezelig geworden. Dus een lading creamespoeling er op en met de hand gewassen. Daarna in de centrifuge.
Op de foto zien jullie geborsteld vs ongeborsteld en de borstel die ik heb gebruikt. Er is bijna geen haar uit gekomen. Het is echt te verwaarlozen.
Nu ziet hij er weer als nieuw uit. Het rozige waasje (van mn berry red) verraad dat hij al gebruikt is.
Peelie schreef:[ [url=m/nAl3xt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wcaQcU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb mijn bont voor het eerst sinds aankoop gewassen. Het was zo groezelig geworden. Dus een lading creamespoeling er op en met de hand gewassen. Daarna in de centrifuge.
Op de foto zien jullie geborsteld vs ongeborsteld en de borstel die ik heb gebruikt. Er is bijna geen haar uit gekomen. Het is echt te verwaarlozen.
Nu ziet hij er weer als nieuw uit. Het rozige waasje (van mn berry red) verraad dat hij al gebruikt is.
Peelie schreef:Dan zou ik nog eerder voor fuchsia of blush gaan oid of green