Jaime_ schreef:Jij had het toch over een Anky dekje? Die hebben ze gewoon bij Divoza hoor.
Ja, dat snap ik. Maar ze hebben niet de nieuwe groene, rode, Pheasant of Hummingbird.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xLiez schreef:Morgen kan de 25% wel op de wintercollectie bij ej!
Melisjeee schreef:Vanmorgen deed die 25% bij EJ het nog wel toen de 15% nog niet actief was. Heb er snel nog een screenshot van gemaakt als bewijs
Banyu schreef:xLiez schreef:Morgen kan de 25% wel op de wintercollectie bij ej!
Meen je dit? Ik heb namelijk het idee dat dat niet gaat pakken!
Iniedergeval, ze zijn met de wintercollectie erg traag dit jaar bij Divoza, plus de beide code's doen het daar toch niet bij!
Ben momenteel op vakantie, dus kan hem helaas niet in de winkel bekijken, dus als iemand voor mij een foto wilt plaatsen oid, heel graag..
Banyu schreef:Ik ben eigenlijk ook erg hoor!
Ik had gister via Facebook messenger, gevraagd of de Eskadron glossy heart paars te bestellen was, maar ik het enkel wil met dubbele korting... (printscreen dat dit gewoon bij de nieuwe collectie dus lukte!)
Eerst zeiden ze dat het niet kan, niet mogelijk is. Dus had gezegd is fout van jullie, met printscreen erbij!
Kon geen uitzondering gemaakt worden voor me zeiden ze... Dus ik zei, nouja klant is koning, fout van jullie kant! Maar dan bestel ik het wel bij Epplejeck!
EN nu zijn ze aan het overleggen!!!
Overigens krijg ik zojuist mail dat mijn halsstuk van Recuptex verzodnen is! Scheelde toch eventjes €43,-