Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maaike5581 schreef:Oke hij staat er niet heel charmant op dit keer maar light blue ruffle...
[ [url=m/nBXQJ8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4mGs6G.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QIfDcB.jpg]Afbeelding[/url] ]
maessie schreef:De Emerald blijft gaaf Anouk!
Die Terra matcht mooi Tirza!
Ik kwam nog een mooie vergelijkingsfoto tegen.
Skyblue/citadel/winterlake/lightblue ruffle/blueberry
[ [url=m/ol6FXt.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de plum ruffle op een vosse.. (sorry Steef, vind m gaaf!)
[ [url=m/fuYTm6.jpg]Afbeelding[/url] ]
ben net vreemdgegaan, heb de eskadron petrol graffiti besteld, die was weer op voorraad![]()
heyhallohey schreef:[ [url=m/dlQG03.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben echt super blij met de lemon ruffle.
Die blauwe ruffle is ook echt gaaf, die eerder langs kwam op eenzelfde soort kleur paard. Maar mocht er echt maar 1 kopen.
maessie schreef:Ik had een vergelijk opgevraagd bij ruitergoed, omdat ik nog een shirt bij de golden brass zoek. Wat zeggen jullie? De rits en tekst op de rug zijn volgens mij matchy, maar twijfel of ik dat voldoende vind. Heb wel ook een zwart anky vest met gouden ritsen, maar das ook weer zo zwart met elkaar, als je ook een zwarte broek hebt.
[ [url=m/8mXofy.jpg]Afbeelding[/url] ]
heyhallohey schreef:[ [url=m/dlQG03.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben echt super blij met de lemon ruffle.
Die blauwe ruffle is ook echt gaaf, die eerder langs kwam op eenzelfde soort kleur paard. Maar mocht er echt maar 1 kopen.
anoukwendy schreef:Moet zeggen dat ik de lemon veel fletser vind dan wat ik had gedacht
Lauriannnn schreef:Gave sets allemaal weer hoor!![]()
![]()
![]()
Vandaag weer met de marine jump gereden maar in combinatie met bontje schuift het helaas nog steeds te veel. Zonder bontje niet maar heb het bontje nog nodig...
Heb hem maar te koop gezet dan koop ik een ES in de plaats terug. Heb de lussen toch nog wel nodig met het springen.