Wijslander schreef:[ [url=m/JV5sY6.jpg]Afbeelding[/url] ]
S/M onder 17".
Hoe lang is je zadel precies? Weet je dat? Ik vraag me nog steeds af of die maat ook onder mijn 17,5" zou passen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
emma_evg schreef:Maar wat doen jullie allemaal met zo veel dekjes?
Ik heb er 4 , en mn ouders menen al dat ik een soort dekjes verslaving heb ofzo. Terwijl ik mn dekjes gebruik voor twee paarden die ik beide ongeveer dagelijks rijd.
Een LeMieux dekje staat echt nog op mn verlanglijstje, zit alleen een beetje met welk model ik moet doen. Ik heb een vz zadel, maar ik vind de vz dekjes van lemieux echt een gare vorm hebben haha. En de eurojump oid is denk ik te groot van voren. Misschien dat ik de look a like van wheaterbeeta in vz een keer aanschaf, een stukje aardiger voor de portomonnee en die vz vind ik mooier qua vorm.
Maanlicht schreef:Ik heb de plum set van Equestrian stockholm, ook heel mooi. Ik weet alleen niet hoe de kleur overeen komt met Lemieux, anders zou je gewoon los het jasje van ES erbij kunnen kopen (doet wel even zeer aan je portemonnee).
Dit is het jasje:
[ [url=m/J0yk9W.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8D6cD2.png]Afbeelding[/url] ]