Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
BopjeBo schreef:Wow, heel mooi die laatste eskadron! Is het ook een heel dik dekje, en wat voor een soort stof is de binnenzijde als ik vragen mag?
verder is de binnenkant een iets ruwer soort stof met een gaasstructuur, lastig uit te leggen, maar ik kan van de week wel even een foto maken
jesss_amigo schreef:Beetje slechte foto maar ik ben zo blij met mijn dekje!! Echt een hemelse combinatie met mijn springzadel (al zeg ik het zelf hihi)
[ [url=m/nze0VW.jpg]Afbeelding[/url] ]
jesss_amigo schreef:Beetje slechte foto maar ik ben zo blij met mijn dekje!! Echt een hemelse combinatie met mijn springzadel (al zeg ik het zelf hihi)
[ [url=m/nze0VW.jpg]Afbeelding[/url] ]
!
Carnivoria schreef:Wel jammer dat alle wintercollecties bij EJ nu ineens in de 'sale' zijn. Vanochtend vroeg nog niet.
Nu werkt de code niet.
Banyu schreef:Carnivoria schreef:Wel jammer dat alle wintercollecties bij EJ nu ineens in de 'sale' zijn. Vanochtend vroeg nog niet.
Nu werkt de code niet.
Je krijgt er 15% korting op!
Helaas pakt beide codes vandaag niet bij EJ.
Is er toevallig iemand die vanavond naar EJ gaat en foto wilt maken vd paarse met dat hartje?