Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Spessie schreef:Hoi,
Ik weet niet of dit mag, maar ik breek even in....![]()
Heeft iemand dit hoofdstel wel eens gebruikt in combinatie met een kneveltrens?
"Kruipen" de scharen dan niet onder de neusriem? Daar zit namelijk best veel ruimte.
sorayafel schreef:Ik heb dus de multi en comp besteld bij agradi maar phoeee wat duurt dat wachten lang zeg hihi ik wist natuurlijk wel van de lever tijd maar komt nu toch wel slecht uit haha ik heb 4 tot 8 augustus een wedstrijd week en wou er graag mee rijden aleen de multi is verwacht 30juli en de comp 8aug ik denk dat het bij fnrs niet erg is om met de multi te rijden toch? Of wel :p in de fnrs regels kan ik niets vinden veder ik wil het ringetje er liever niet af halen aangezien ik er toch een comp bij heb besteld
Varekaj schreef:Ik Heb een hackamore getest voor mijn paard, helaas past dat niet met een micklem. Die gaan we nu gebruiken voor mijn jonge tinker en mijn bijrijder rijdt hem met een kneveltrens. Kan altijd eens vragen of ze daarop wil Letten maar dan moet je wel nog even geduld hebben.
Noiske schreef:Ben ondertussen al een dik jaar vrij tevreden gebruiker van een Micklem Multibridle.
Binnenkort voor het eerst op wedstrijd, normaal gezien mag ik hem volgens ons reglement gebruiken (L R V), zo niet plak ik het ringetje wel af.
Maar ander vraagje: mijn paard heeft een heel gevoelige huid. Ze krijgt heel snel kale plekken van het hoofdstel, maar ook van het halster, of zelfs een vliegenkap.
Iemand daar een tip voor?