[FOTO]Show je (nieuwe) harnachement en setjes.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:42

lovey_ou schreef:
Brendaaaa schreef:
Ik dacht dat het crisis was! maar als ik zie wat sommige kopen..... dat koop ik nog niet in een jaar!

Waardoor denk je dat we in de crisis zijn gekomen? o.a omdat mensen niks meer kopen :') Ik help graag mee aan een betere economie :j

Stoppen met dingen aanschaffen omdat je op je centen bent gaan zitten of geen dingen aanschaffen omdat het overkill is is natuurlijk niet hetzelfde :Y)

DaisyHope

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:48

Hier een foto te paard van de 2 dekjes die ik nieuw heb. De Eskadron is mijn favoriet, wat een fijn dekje zeg! Heb ook nog een Anky Fuchsia liggen maar heb deze nog niet gebruikt.

Dit is Saar met het BR Angel Blue dekje en beschermers (alleen voor) De kleur komt niet echt uit vanwege het licht. Heb laatst de bandages erbij gekocht.
Afbeelding

En hier met de Eskadron cotton Magenta :) Saar had een knuffel momentje met mijn moeder haha!
Ik gebruik de roze QHP peesbeschermers, maar die had ik nog niet omgedaan.
Afbeelding
Afbeelding

:wave:

Mendyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:50

Ik ben met de eigenaar van m'n nieuwe bijrijdt paard naar de Ooteman uitverkoop geweest.
Ook wij zijn goed geslaagd! Zal vanavond kijken of ik foto's kan maken van de nieuwe springset.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:58

Qimm schreef:
lovey_ou schreef:
Waardoor denk je dat we in de crisis zijn gekomen? o.a omdat mensen niks meer kopen :') Ik help graag mee aan een betere economie :j

Stoppen met dingen aanschaffen omdat je op je centen bent gaan zitten of geen dingen aanschaffen omdat het overkill is is natuurlijk niet hetzelfde :Y)

Daarom zeg ik ook o.a :) Tuurlijk zijn er mensen die elke cent moeten omdraaien vanwege o.a de crisis. Maar er zijn ook mensen die genoeg te besteden hebben maar waar de crisis tussen de oren zitten. De economie in Nederland begint weer te groeien en ik help daar graag aan mee. Want een betere economie betekent meer vraag meer aanbod, meer productie en dus ook meer banen :)

Tenminste zo zie ik het :=

__Astrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 13:03

lovey_ou schreef:
Daarom zeg ik ook o.a :) Tuurlijk zijn er mensen die elke cent moeten omdraaien vanwege o.a de crisis. Maar er zijn ook mensen die genoeg te besteden hebben maar waar de crisis tussen de oren zitten. De economie in Nederland begint weer te groeien en ik help daar graag aan mee. Want een betere economie betekent meer vraag meer aanbod, meer productie en dus ook meer banen :)

Tenminste zo zie ik het :=

Zo is het ook ;)
Althans, volgens Keynes B-)

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 15:42

Afbeelding
Beetje saaie aankopen, maar de spullen zijn wel handig om te hebben.

Irisx94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 19:32

Voor de fotoshoot dit gekocht, nooit gedacht dat ik nog bandages zou kopen :

Afbeelding
(ook voor meerdere fotoshoots :+ _

jadeken

Re: [HK][FOTO]Show je (nieuwe) harnachement en setjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 19:35

Ik heb een nieuwe singel ,zadel,hoofdstel,bit en dekje :P
Foto volgt

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 22:10

Afbeelding
Alles behalve de laarzen is nieuw :) Zadel heb ik nu bijna een maand, hoofdstel sinds gisteren.
Het had wat voeten in de aarde om een bijpassend hoofdstel te vinden, maar gisteren bij Drunens Ruiterhuis (waar ik was om een döbert samen te stellen) hing daar ineens mijn hoofdstel! Een Döbert Classic, voor bijna de helft van de prijs! Die kon ik dus niet laten hangen. Ik wilde eigenlijk de sluitingen op het hoofd, een andere frontriem en een gecombineerde neusriem en dit is een stang en trens hoofdstel met de gespen opzij, maar voor deze prijs (€150,-) kon ik hem echt niet laten hangen en neem ik de ontbrekende sperriem en de frontriem zonder steentjes wel voor lief :P Die kan ik altijd nog los kopen en als ik per se een sperriem wil hebben dan laat ik er een lusje aan zetten.

Nu gaan we maar rustig sparen voor nieuwe laarzen, de huidige kleuren er niet zo bij (het stoort me niet hoor), en beginnen een beetje te slijten. Mag ook wel, het zijn Mondoni's en ze houden het nu al 3 jaar vol geloof ik :P

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 22:12

Mooie set <3 Hoofdstel staat er mooi bij! Een bling frontriem is tegenwoordig zo besteld :)

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 22:14

Ja precies! ben volgende maand jarig dus ik wacht het even af :P Mijn vriend weet wat ik wil, en anders bestel ik een mooie dobert van mijn verjaardagsgeld :)

ilsechanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 22:14

hele mooie set <3 wil ik ook :D

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 22:15

Liesje89 schreef:
Ja precies! ben volgende maand jarig dus ik wacht het even af :P Mijn vriend weet wat ik wil, en anders bestel ik een mooie dobert van mijn verjaardagsgeld :)

Waarom niet gewoon één van www.frontriemdesign.nl of iets dergelijks eigenlijk?
Die kun je helemaal zelf samenstellen, zijn niet duur en ik vind ze zeer degelijk :j Steviger als die ik van WonderWita heb

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 22:19

Wauw.. kijk dat is nou PRECIES het hoofdstel dat ik zoek! hadden ze er niet nog een hangen? :P

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 22:29

Capriootje schreef:
Liesje89 schreef:

Waarom niet gewoon één van http://www.frontriemdesign.nl of iets dergelijks eigenlijk?
Die kun je helemaal zelf samenstellen, zijn niet duur en ik vind ze zeer degelijk :j Steviger als die ik van WonderWita heb

Omdat ik het zonde vind om een 'goedkope' aan mijn hoofdstel te hangen := Heb de zelfgemaakte frontriemensites al afgespeurd ;j
En mijn ervaring is toch dat de originele frontriemen veel langer mooi blijven.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 22:29

Diaz schreef:
Wauw.. kijk dat is nou PRECIES het hoofdstel dat ik zoek! hadden ze er niet nog een hangen? :P

Ja hoor, zat bruin :P Alleen niet met korting := :(:)

Chezshir77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 22:31

De volgende uitverkoop ff melden dan! Das goed voor de economie hoor ik net:-) Maar ik zie prachtige dingen voorbij komen, das 1 ding wat zeker is!

Regenpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 22:32

Wauw! Heel gaaf, welk zadel is het als ik vragen mag?

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 22:37

Een Remos Musica :) Remos is de wat prijsgunstigere variant van Sommer.
http://www.sattelmacher.com

Heb er alleen bijna 4 maanden op moeten wachten :=

Rianneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 23:21

Ik heb gister een scapa polo voor 2 euro kunnen scoren bij de kringloop! Soms als je geluk hebt hangt er eens wat! Welleswaar een heren polo met lange mouw waardoor het een trui lijkt bij mij maar misstaat zeker niet. En voor die 2 euro...

Rianneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 23:24

Ohja en vandaag ninon schutte op stal gehad, zo tevreden dus zadel is in de maak/bestelling. Jet is de frisian fit, donkerbruin met lak accenten en direct een lederen dressuursingel bij besteld en beugelriemen met handig systeem, soort hangertje waarmee je de riem versteld. Zooooo benieuwd!! :) www.zadelatelier.nl voor de geïnteresseerden

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 02:18

Brendaaaa schreef:
De volgende uitverkoop ff melden dan! Das goed voor de economie hoor ik net:-) Maar ik zie prachtige dingen voorbij komen, das 1 ding wat zeker is!

*\o/*
Ik zeg eens wat stimulerende hoor haha :')

Jolinem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 07:39

Wauw mooie setjes komen hier voorbij hoor!
Liesje89@ erg mooie set! Ik vindt de laarzen ook erg mooi, zulke zou ik ook wel willen ;)

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 09:58

Liesje89 schreef:
[ Afbeelding ]
Alles behalve de laarzen is nieuw :) Zadel heb ik nu bijna een maand, hoofdstel sinds gisteren.
Het had wat voeten in de aarde om een bijpassend hoofdstel te vinden, maar gisteren bij Drunens Ruiterhuis (waar ik was om een döbert samen te stellen) hing daar ineens mijn hoofdstel! Een Döbert Classic, voor bijna de helft van de prijs! Die kon ik dus niet laten hangen. Ik wilde eigenlijk de sluitingen op het hoofd, een andere frontriem en een gecombineerde neusriem en dit is een stang en trens hoofdstel met de gespen opzij, maar voor deze prijs (€150,-) kon ik hem echt niet laten hangen en neem ik de ontbrekende sperriem en de frontriem zonder steentjes wel voor lief :P Die kan ik altijd nog los kopen en als ik per se een sperriem wil hebben dan laat ik er een lusje aan zetten.

Nu gaan we maar rustig sparen voor nieuwe laarzen, de huidige kleuren er niet zo bij (het stoort me niet hoor), en beginnen een beetje te slijten. Mag ook wel, het zijn Mondoni's en ze houden het nu al 3 jaar vol geloof ik :P

Erg chique, dat dekje met een bruin zadel! Vind ook je laarzen erg mooi, welk model Mondoni's zijn het als ik vragen mag? :)

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 11:39

Mondoni bath dacht ik