Ik vind van PS de ruffle storm blue toch ook wel heel gaaf en wil die misschien toch wel aanschaffen als ik hem ergens met korting kan vinden.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyWishMax schreef:Ah dat lijkt idd zoVind de modern toch ook echt wat hebben door het motief. Ben gek van groen op vos, alleen niet al het groen. Degene die nu nog te krijgen zijn vind ik niet geweldig passen, deze denk ik wel
Maritelisab schreef:Hier nog een paar foto's van de nieuwe van ES.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik vind van PS de ruffle storm blue toch ook wel heel gaaf en wil die misschien toch wel aanschaffen als ik hem ergens met korting kan vinden.
ivy_power89 schreef:Ik heb de golden olive ooit eens verkocht, en altijd spijt gehad.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel erg fan ben van dat motief met de rechthoeken (ik weet nooit hoe dat heet whaha) en aangezien ik de 30e jarig ben vind ik dat ik mijzelf wel een cadeautje mag doen
Odetje92 schreef:Bij wie kwam je deze fotos tegen?Maritelisab schreef:Hier nog een paar foto's van de nieuwe van ES.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Odetje92 schreef:Bij wie kwam je deze fotos tegen?Maritelisab schreef:Hier nog een paar foto's van de nieuwe van ES.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]