Gave setjes!! En dat stralende zonnetje maakt het helemaal af!
Ik ben blij met de postbode vandaag, mijn 3 van de 4 pakketjes van de ej zijn er ook al, en mijn Rg deelpakket kwam ook nog binnen Ej is met meerdere artikelen altijd supertraag omdat t verzamelt wordt vanuit de filialen, maar met losse dingen heel snel Ej buit: Es purple gold, Lemieux papaya en Es Merlot gold vest.(en zowaar het vest valt top en niet te kort zoals meestal t geval is ) En vergelijkje met het wine vest erbij: Rg: En vergelijkje met mijn Bullet equestrian korte mouw shirt erbij, is wat lichter, maar misstaat zeker niet:
Ik heb m’n bestelde shirtje van EJ binnen, ES Monaco.
candalisa
Geplaatst: 18-03-22 17:59
Ik wil heel graag de ginger nog toevoegen maar gister een auto gekocht dus ik moet even braaf op mijn handen zitten.
Autumnn
Geplaatst: 18-03-22 18:00
candalisa schreef:
Ik wil heel graag de ginger nog toevoegen maar gister een auto gekocht dus ik moet even braaf op mijn handen zitten.
Dat soort argumenten helpt bij mij nooit, ik denk altijd ik heb toch al veel geld uitgegeven dan kan dit in verhouding kleine bedrag er ook nog wel bij
Iemand de ginger al op een haffie gespot? Denk zelf dat het niet mooi is, maar vind de kleur wel heel mooi.
Ashleytjuhh
Geplaatst: 18-03-22 20:20
EarthFocus schreef:
Ashleytjuhh schreef:
Kimley ik heb wel een foto van deze op een bonte.[ [url=m/U1yVyr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat is toch geen Ginger Lijkt er niet eens op :p
Daarom zeg ik ook deze er zijn weinig foto's van bonte om te kijken
Farjen
Geplaatst: 18-03-22 20:27
Wat leuk al die mooie dekjes! Ik ben jaloers, er liggen nog 5 nieuwe dekjes te wachten maar ik heb geen dressuurzadel meer En het nieuwe zadel duurt nog wel 12 weken
Stal_Fiore, ik heb wel een foto van de sorbet van Lemieux op een hafkleurige kwpn'er? Ik denk wel gelijkaardig beeld?
Kelszz, ik ben zo jaloers op die Moss. Stom dat ik die nooit gekocht heb
Robijntje, mooi! Enkel dat bontje geeft error in mijn hoofd sorry
_Lorette_
Geplaatst: 18-03-22 20:28
Zo fijn om al die foto's te zien! Maar ik word er wel hebberig van.
Zijn de light sand beschermers duidelijk anders dan de sand beschermers? Creme, sand en beige waren zo ongeveer hetzelfde (minder verschil dan in de dekjes), vandaar mijn vraag...
Kimley ik heb wel een foto van deze op een bonte.[ [url=m/U1yVyr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bedankt, Maar die zocht ik niet
Coshina
Geplaatst: 18-03-22 21:14
Tot nu toe is het mij nog steeds gelukt om niks te bestellen Hopelijk kan ik weer snel rijden en alle dekjes die nog liggen te wachten gaan gebruiken Daarna mag ik pas weer iets nieuws kopen
Keizerinnnn
Geplaatst: 18-03-22 22:13
Danique_G schreef:
Wie heeft een goede top voor bij de Matt H?
Ben ik ook benieuwd naar!! Is denk alleen lastig door de glanzende stof net als de crystal merlot gold
Iemand de ginger al op een haffie gespot? Denk zelf dat het niet mooi is, maar vind de kleur wel heel mooi.
Ik heb die ook nog niet gespot, wel volgens mij de hengst Edmundo in die set, en echt mooi Maar kan de foto niet terug vinden.. of was dat nu de papaya.. weet t zo niet meer..