Hij is veel groener in het echt, de foto doet hem echt geen recht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Goldie schreef:@Figo88: ze vertoont een beetje vreemd gedrag. Het is een merrie, maar ineens is het net een hengst. En echt continu. Ze sleept me als ik even niet oplet de stal door naar echt een specifiek paard. Daar stond ze samen mee, maar nu niet meer omdat ze er op springt. Ook kan ik niet rijden als ze dat paard ziet, echt missie hopeloos. Dit gedrag ken ik niet van der. Gaan een scan maken van der baarmoeder/eierstokken.
Nickeltje schreef:Ik heb van Divoza ook ineens een bericht dat de status naar " verzonden" gegaan is.![]()
Maar zou dat voor ons hier in dit topic nou ineens na dat telefoontje van Figo88 zijn?
Angie1990 schreef:Weet iemand toevallig wanneer de peacock loire weer leverbaar is in Nederland?
L_Ruiterhuis schreef:Angie1990 schreef:Weet iemand toevallig wanneer de peacock loire weer leverbaar is in Nederland?
Ik heb er precies nog 1 op voorraad.
https://www.limburgsruiterhuis.nl/chabr ... -ds-loire/
Janntjuh schreef:Mm welke zouden jullie nog toevoegen aan mijn collectie? Ik heb nu:
- Ink loire
- French Rose loire
- Sage loire
- Azure suede
- Mulberry carbon mesh
Peacock lijkt me erg mooi, maar ik heb al de amazonite van ES en dat is precies dezelfde kleur.
Het is voor deze zwart-witte (in de zomer milka bruin-witte) boef:
De ice blue vind ik ook een mooie kleur.
[ [url=m/a9V1A5.jpg]Afbeelding[/url] ]
its_daantjee schreef:heeft iemand hier wel eens wat beteld via horsehealth sinds de brexit? komen er veel kosten bij voor het invoeren en verzenden?