Ja I know, maar ook daar raak ik mijn vrijwel nieuwe dekje van de foto niet kwijt. Ik zal morgen eens foto's maken van alle dekjes die ik weg ga doen, en dan in een advertentie zetten. Misschien gaat het dan beter.
pol013
Geplaatst: 08-05-18 10:11
sue: dat ziet er inderdaad suf uit. Baal wel want ik lees je bericht net terwijl ik dezelfde broek net besteld heb.
Sue_
Geplaatst: 08-05-18 10:14
pol013 schreef:
sue: dat ziet er inderdaad suf uit. Baal wel want ik lees je bericht net terwijl ik dezelfde broek net besteld heb.
Ja echt jammer! Maatje kleiner zou opzich ook nog net kunnen maar dan wordt ie wel weer korter en strakker bij de benen. En ik vraag me af of de taille dan echt zoveel kleiner is.
Maar iedereen is verschillend dus wellicht past hij jou wel heel mooi! Normaal heb ik eigenlijk nooit zulke problemen met rijbroeken.
Mag ik me ook melden? Begin inmiddels een aardige verzameling te krijgen, maar er is altijd ruimte voor meer .
en een nieuwe bestelling gaat er binnenkort uit. Wil graag nog de Olive, Grey en Turquoise
Iemand vroeg eerder naar de Berry, die is bij mij wel favoriet.
Was heel erg benieuwd naar de broeken, maar als ik de foto van Sue_ zie durf ik die niet te bestellen eigenlijk.. Jammer dat ze in de taille zo wijd vallen :-(
Ik wad afgelopen weekend in badminton bij de cross en daar was een gigantisch stand van horsehealth. Hun personeel liep allemaal in de rijbroeken van lemieux maar het is mij niet opgevallen dat die raar zaten. Heb ze zelf niet gepast omdat ik de kleuren niet mooi vond.
Lena82
Geplaatst: 08-05-18 17:29
upendo schreef:
Gave verzameling! Bekende stal!
Ja he?
Stalgenootje?
Peelie
Geplaatst: 08-05-18 17:30
Ik zou het bij H&H neerleggen van die broek. Lijkt wel alsof er een maar 44 taille op een maar 38 pijp is gezet.
Heeft iemand een idee met welk sjabrak Lemieux qua omvang is te vergelijken? Eskadron en HV Polo passen prima op mijn merrie (d-pony), maar Anky is bijvoorbeeld veel te groot.
Dank jullie wel. Dan moet een l wel gaan passen. Pony is 1,46 ook.
__denise
Geplaatst: 08-05-18 18:23
Toch verschilt het wel beetje per paard hoe het oogt. Mijn L/full dekje eens uitgeleend aan vriendin met een PRE van 1,60m en dan lijkt het dekje echt enorm (met een 17/17,5” vhz).
Ik heb onder mijn kleine 17" zadel een l liggen, en dat past perfect Ik had hem niet kleiner willen hebben! Pony is 1,44. Anky is hier te groot, en eskadron past wel.
Erg mooie kleur zo te zien. Ik heb hem inmiddels besteld samen met een olive, grey en beige. Ik heb ook de terra cotta, caramel, peacock, midnight blue, benneton blue, navy en black. De navy en black heb ik ook in de sensitive variant en de workpad heb ik ook in zwart en donkerblauw.
Ik heb er 4 , en mn ouders menen al dat ik een soort dekjes verslaving heb ofzo. Terwijl ik mn dekjes gebruik voor twee paarden die ik beide ongeveer dagelijks rijd.
Een LeMieux dekje staat echt nog op mn verlanglijstje, zit alleen een beetje met welk model ik moet doen. Ik heb een vz zadel, maar ik vind de vz dekjes van lemieux echt een gare vorm hebben haha. En de eurojump oid is denk ik te groot van voren. Misschien dat ik de look a like van wheaterbeeta in vz een keer aanschaf, een stukje aardiger voor de portomonnee en die vz vind ik mooier qua vorm.