Verdorie, ik ben mezelf echt aan het inhouden om niet de hummingbird en de pheasant te kopen, maar de foto's hier helpen niet echt
The_Cat schreef:Verdorie, ik ben mezelf echt aan het inhouden om niet de hummingbird en de pheasant te kopen, maar de foto's hier helpen niet echtGewoon doen Ik twijfel ook nog over de parrot
CharxHebe schreef:Heeft er niet iemand een hummingbird foto op een vos??? of de pheasant. Ben alleen de sparrow op vos tegengekomen maar dat is wel heel heftig Waar zag je die sparrow op vos? K wil dat graag zien!
Jaime_ schreef:CharxHebe schreef:Heeft er niet iemand een hummingbird foto op een vos??? of de pheasant. Ben alleen de sparrow op vos tegengekomen maar dat is wel heel heftig Waar zag je die sparrow op vos? K wil dat graag zien!Op de Facebook pagina van anky technical casuals
Kan het zijn jij je vergist en dat wat jij gezien hebt de parrot is ? Zie namelijk wel een foto van parrot op vos, niet van sparrow..
Jaime_ schreef:Kan het zijn jij je vergist en dat wat jij gezien hebt de parrot is ? Zie namelijk wel een foto van parrot op vos, niet van sparrow..Ja dat is het... Foutje
Michelle77 schreef:Zal ik nou voor de Pheasant gaan of voor deze:[ [url=m/G8yJLG.png]Afbeelding[/url] ]Deze
Michelle77 schreef:Zal ik nou voor de Pheasant gaan of voor deze:[ [url=m/G8yJLG.png]Afbeelding[/url] ]Pheasant!
Ik heb lang getwijfeld over de hummingbird of de eskadron plum. Ik houd wel van contrast, dus toch maar voor de eskadron gegaan. Hij staat mooi
Oooh heel mooi Jester!Ik ga dinsdag bij mn vriendin rijden, misschien kan zij wel stukje filmen. Zal m dan ook op doen! Heb toevallig ook bruine polo laarzen hihi