Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marocje schreef:Buitenzinnig: mij viel het op dat bij de uitleg vd materialen, de kleurenstaaltjes niet matchen. Je hebt het bij het laatste stuk over Lorica in drie kleuren, kaneel, zwart en grijs/zwart, maar de staaltje zijn precies andersom qua kleur...
thirzanaomi schreef:Die Kifra pads blijven erg leuk, alleen zo jammer dat ze niet onder de Ghost zadels met kort zweetblad passen
Heb mijn Cheyenne ook verkocht. Had hem op facebook gezet en kon hem binnen een uur reserveren. Vanochtend al opgehaald. Heb hem anderhalf jaar gehad en heb hem uiteindelijk zelfs met winst verkocht.
Nu is het wachten tot mijn geestje binnen is.
Kirsha schreef:thirzanaomi schreef:Die Kifra pads blijven erg leuk, alleen zo jammer dat ze niet onder de Ghost zadels met kort zweetblad passen
Heb mijn Cheyenne ook verkocht. Had hem op facebook gezet en kon hem binnen een uur reserveren. Vanochtend al opgehaald. Heb hem anderhalf jaar gehad en heb hem uiteindelijk zelfs met winst verkocht.
Nu is het wachten tot mijn geestje binnen is.
Ha, dan weet ik waar jij woontVolgens mij zag ik je voorbij komen op Facebook. Fijn dat hij zo snel verkocht is!