Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Blijheid schreef:Ja ik hoop het ook!
Voor zover ik kan achterhalen is er nog niemand die met een hidalgo rijd met pad+inlages en helemaal zonder kussens, dus het is wel een beetje spannend

Blijheid schreef:Ja ik hoop het ook!
Voor zover ik kan achterhalen is er nog niemand die met een hidalgo rijd met pad+inlages en helemaal zonder kussens, dus het is wel een beetje spannend

Hoewel ook dat weer persoonlijk is...Op het ene paard zal een zadel breder zitten dan op een ander. T is best lastig om dat in feiten te vangen 
) want wij vonden hier op stal alle 3 de Evolution (Pro Contact) juist vrij breed zitten, als 1 van de grootste nadelen 

Blijheid schreef:Tja, of zij nu zegt 'kijk eens bij mijn schoonzus' of iemand anders zegt 'kijk eens op de site van pmarena' of 'vraag eens aan buitenzinnig' maakt voor mij weinig verschil
Ik vind de bent branderup zadels ook gaaf maar echt ver boven budget haha.

Het rijtje is echt mijn ervaring. Wel allemaal op dezelfde pony en mijn gewicht is ook niet veranderd, maar toch voor een ander kan het heel anders zijn 
Hij is mooi! En de inlages heb ik er in gewurmd (hijg puf steun) dus ik ga vanmiddag testen
pmarena schreef:Dat schaap is van Christ, een Torsion-seatsaver in principe
Is een beetje listig...gaat in principe in plaats van de seatsaver maar is maar net wat je wilt, het kan allebei min of meer maar heel superhandig heb ik hem nooit gevonden
Wel heel mooi qua kwaliteit altijd alles van Christ, maar het ontwerp is niet je-van-het
Dan nog maar even kijken...

Ik kan m ook zo weer doorverkopen, maar vind het ook wel weer een leuke crea klus

pmarena schreef:Soeske, wie verkoopt ze in Australië als ik vragen mag?