pmarena schreef:Dat spul zat er bij die van mij ook op, dat wilde ik graag, is stevog en adement

Ze hebben dit spul in de USA ook een tijd verkocht als onderlegger voor onder westernpads, DubbelDun heeft er daar nog 1 van gehad en was er we tevreden over geloof ik.
Prima spul voor op de pad hoor, niks mis mee wat mij betreft

Als die inlages er uit waren gekomen aan de onderkant had ik hem helemaal top gevonden

Ik vind het alleen raar staan, omdat het zowel bij mij thuis als bij mijn bank als deurmat werd gebruikt...
Maar ik zie de logica van het materiaal wel in hoor!!!
Ik heb er een "borstel" van. Nergens meer te koop - ideaal ding!
Met vieze vlekken even dat ding in een emmer water en de vlek afboenen - weg! Of de zweetplekken wegpoetsen zonder dat je het paard kleddernat maakt.
silence schreef:Don, mag ik vragen wat jouw mening is over de shaped polypads voor de trekker?
Dat mag
Het is een vreemde pad met een gebruiksaanwijzing - veel mensen snappen niet dat het blijft liggen zonder riempjes en sleufjes, maar dat is wel zo - en je moet hem even goed neerleggen. Verder niets te zeuren, prima ademend, goede ligging van het zadel (schuift niet) netjes dempend (het is uiteraard geen 3cm lamsvacht) de dikkere versie doet het ook goed op wat meer gevoelige paarden. En erg leuk is dat hij in de wasmachine kan en even in de droger en een paar uur later weer op je paard.