Solvej schreef:Zo lomp vind ik dat bericht niet. Duidelijke taal en heel terecht. Er wordt geklaagd dat de wachttijden te lang zijn maar er wordt tegelijkertijd verwacht dat hij wel eventjes tussendoor ook voor een super liggend leenzadel zorgt. Als je er niet blij mee bent dan regel je toch zelf iets anders, ben benieuwd of je daar dan zo blij mee bent.
Het is een extra service en dat vergeten jullie even voor het gemak, simpel gezegd als je koffie en thee krijgt in een zaak als extra service ga je toch ook niet lopen klagen dat het geen cola is... Je hebt al die tijd met je eigen zadel doorgereden en nu opeens is het een probleem wat bij Arno in de schoot wordt geworpen.
Wel, Ik zie het leenzadel niet als een extra service in mijn geval. Ik heb op 18 mei van Arno een zadel laten aanmeten. Hij heeft mijn duur Frans zadel (merk Childeric) meegepakt als inruilzadel. Natuurlijk kon ik hem dat zadel maar meegeven als ik een alternatief zadel van hem krijg. Hij heeft mij toen ook gezegd dat ik met mijn zadel beter niet meer zou rijden omdat dat niet meer op de rug van mijn paard past en ook niet aangepast kan worden.
Het kon mij niet veel schelen, dat het leenzadel te klein voor mij is omdat mijn 11jarige dochter perfect daarmee kon rijden. En omdat ik in begin augustus mijn zadel zou krijgen, zoals de afspraak was met Arno.
De teleurstelling begon toen ik begin augustus op mijn vraag naar de zadel een mail van Arno op 8.augustus kreeg waarin hij beweerde dat door “enorme drukte, vakantietijd en gezondheidsproblemen bij leverancier in Engeland het zadel op zijn vroegst de laatste week van augustus of eerste week van september klaar is”.
Ik was van streek toen ik eind augustus nog altijd geen indicatie van de komst van mijn zadel had. Ik belde Arno en heb hem gezegd dat mijn dochter vanaf schoolbegin niet meer regelmatig kan rijden en het slechte herfstweer ook mijn uitstapjes onmogelijk maken. Hij zij dat hij bij de leverancier zal navragen wanneer mijn zadel er zou zijn. Dan heb ik niets meer van hem gehoord.
Dank zij jullie krijg ik het idee Arno om een groter leenzadel te vragen. Hij heeft mij op 18 september een grotere zadel gestuurd dat wel voor mij groot genoeg is (18 inch) maar niet op de rug van mijn paard past.
Dus zit ik nu met een zadel dat te klein voor mij is en met een andere die, zo ver ik dat kan beoordelen, evenmin op de rug van mijn paard past als mijn eigen Childeric zadel dat Arno toen meegepakt heeft met het argument dat ik dat zadel best niet meer op mijn paard zou gebruiken.
Sommige hebben ook gevraagd waarom ik zo geduldig en lang wacht aangezien het feit dat 8 tot 10 weken levertermijn afgesproken waren. Wel, het probleem is dat Arno mij altijd van een termijn op de andere heeft vertroost en ik heb al 1000 Euro aanbetaald in vorm van mijn Childeric zadel en moet nog 800 bij levering.