KL springschoenen zwart en wit
KL vest
Anky racing red bandages
Roeckl handschoenen zwart
Bucas beenriemen
Bucas zebra buikflap
Zakje snoepjes (gratis)
Niet op de foto maar costom made couture hippique lifestyle wedstrijdjasje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Capriootje schreef:Ik heb ook een foto gemaakt van mijn aankopen de laatste weken! Meeste is al wel gebruikt maar ach.
Koop weinig nieuwe rijbroeken, polo's en jassen dus nu even lekker los gegaan met de korting overal!
- Rijbroek Harrys's horse donkerblauw met beige
- Rijbroek Eurostar coffee met donkerbruin
- Eurostar polo donkerblauw met beige en rood
- HV Polo polo turkoise
- Equitheme regenjasje donkerblauw met wit en rood
- BR winter rij jas grijs
- Schockemohle dekje coffee veelzijdig
- Lamicell dekje turkoise dressuur
- Schockemohle halster
- Bucas Buzz off zebra deken, maar staat weer te koop omdat hij helaas niet zo lekker past![]()
[ Afbeelding ]
Nieuwe peesbeschermers en springschoenen zijn nog onderweg + hopelijk een bruin dressuurzadel als het allemaal goed past en naar mijn zin is
Luz_ElenaE schreef:De schade die me portemonnee heeft geleden de afgelopen dagen![]()
KL vest
Anky racing red bandages
Bucas beenriemen
Bucas zebra buikflap
Zakje snoepjes (gratis)
Niet op de foto maar costom made couture hippique lifestyle wedstrijdjasjewachttijd 6 tot 10 weken. Spannend!!
[ Afbeelding ]
Luz_ElenaE schreef:De schade die me portemonnee heeft geleden de afgelopen dagen![]()
KL vest
Anky racing red bandages
Bucas beenriemen
Bucas zebra buikflap
Zakje snoepjes (gratis)
Niet op de foto maar costom made couture hippique lifestyle wedstrijdjasjewachttijd 6 tot 10 weken. Spannend!!
[ Afbeelding ]
dyoka schreef:Francieen schreef:Ik heb snode plannetje ;p ik ga een donkerblauw springzadel opzoeken voor mn poonie en die vragen voor mn verjaardag en dan vraag ik er geldbij en koop ik daarvan een donkerblauw hoofdstel met mexicaabse neusriem
Omg bestaat dat? Lijkt me heel mooi!
Capriootje schreef:Ik heb ook een foto gemaakt van mijn aankopen de laatste weken! Meeste is al wel gebruikt maar ach.
Koop weinig nieuwe rijbroeken, polo's en jassen dus nu even lekker los gegaan met de korting overal!
- Rijbroek Harrys's horse donkerblauw met beige
- Rijbroek Eurostar coffee met donkerbruin
- Eurostar polo donkerblauw met beige en rood
- HV Polo polo turkoise
- Equitheme regenjasje donkerblauw met wit en rood
- BR winter rij jas grijs
- Schockemohle dekje coffee veelzijdig
- Lamicell dekje turkoise dressuur
- Schockemohle halster
- Bucas Buzz off zebra deken, maar staat weer te koop omdat hij helaas niet zo lekker past![]()
[ Afbeelding ]
Nieuwe peesbeschermers en springschoenen zijn nog onderweg + hopelijk een bruin dressuurzadel als het allemaal goed past en naar mijn zin is
KL vest
Anky racing red bandages
Bucas beenriemen
Bucas zebra buikflap
Zakje snoepjes (gratis)
[ Afbeelding ]