Ik vind de kifra pads ook leuk! Schapenzitting ook
Marcella
Geplaatst: 10-07-15 16:38
Kitty_ schreef:
Zoals beloofd: Hierbij een foto van de Ghost Quilty Piccolo op een Kifra Western. Vind het zelf niet eens zo verkeer staan. Nu nog een knop op die Quilty en je hebt een leuk western model
Ik zit alweer een tijdje in de meelees stand, maar dit moet ik even delen Vandaag de hele dag op TREC cursus geweest, wat naast vele eerste keren voor mij en May (in het bos, springen etc) ook de eerste echte test was voor mijn ghost zadel (ook al heb ik die al een paar maanden). Tuurlijk heb ik het zadel al veel gebruikt, maar nog nooit zoveel uren achter elkaar en met zulke gekke capriolen .
We hebben echt een top dag gehad, met een voor haar doen relatief relaxed paard! Het zadel lag ook als een huis, met een soepele rug na vele uren rijden. Ben echt super blij!
Nu nog wachten op een het uitkomen van de groene kifra en dan is de set compleet!
De site doet het, maar de fanzolo is een beetje een spook op je site. Hij wordt op 2 plaatsen genoemd zover ik kan zien. Bij je testzadels en op de pagina van de firenze. Bij zowel de pagina van de Firenze, als de Roma, als de Quilty missen er aan de rechterkant (een deel van de) woorden.
De Fanzolo is spook af (moest toch een spook tussen de Ghost zadels zitten he ) Raar dat er woorden missen? Hoop dat het nu goed is, hier is het zowel op pc als op telefoon goed.