Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Raya: Je hebt ook niet zulke hele lange benen zo te zien?
Kan me voorstellen dat een Arizona dan fijner zit, dat heb ik dus ook
pmarena schreef:Ik heb zelf Rena haar maat 1 Arizona te koop gezet, is net soepel gereden maar ziet er nog super uit, staat bij de Advertenties van Klanten op mijn website
Misschien is dat zadel wat voor je?
Zou ik er direct een Syringa bij in kunnen gooien zodat je die goed kan passen
Rianne_ schreef:lammie2701 schreef:Mijn schoonzus heeft verschillende modellen van hidalgo en daar kan je ook testzadels aanvragen http://www.hidalgo-zadel.nl
Ik denk dat Mayflower dan veel beter contact op kan nemen met Suzanne van Buitenzinnig, aangezien dat gewoon in de buurt is
Als je schoonzus graag meer klanten wil, kan ze dit ook zelf aangeven..
Sorry, het valt nogal op dat je vaak reclame wilt maken
Denk dat je gewoon maar eens een testzadel op Moska moet proberen Marjolein, wie weet valt de Lexington je dan wel heel erg mee
Swift schreef:Ik vind ook absoluut niet dat dit topic één groot reclame topic is. Pmarena en Buitenzinnig zijn mensen met heel veel kennis in huis die ze graag delen, super toch? Ik heb zowel Pmarena als Buitenzinnig nog nooit mensen hun zadels op zien dringen en als ze een zadel als suggestie noemen wordt dat aan alle kanten onderbouwd. Ik heb als klant (en zadelverslaafde) al heel veel ervaring met zowel Pmarena als Buitenzinnig en weet dat het belang van het paard en de ruiter bij hen voorop staat. Ik vind hun bijdrage aan dit topic een stuk fijner en heel wat zinniger dan iemand die geen wezenlijke bijdrage levert maar alleen maar om de zoveel tijd post dat haar schoonzus Hidalgo zadels verkoopt...
Shirley schreef:En als dit topic al een reclame zou zijn voor Barefoot, dan is het alleen maar dankzij de kwaliteit van de zadels zelf en de bijzonder prettige manier waarop pmarena haar ervaringen deelt en adviezen geeft
Ben het ook volledig eens met Swift !