[HK]Voor en nadelen boomloos zadel deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzinnig

Re: [HK]Voor en nadelen boomloos zadel deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 21:52

Wat fijn Zilfstar!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 21:56

Huiswerk meegekregen dus +:)+

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 22:11

Yep. Maar Jippe pakt t wel snel op. Hij merkte zelf ook dat dit ook kon, begon te briesen en te ontspannen, in de bochten ook. En instr zei ook dat we daarna zo mooi door de bak gingen, echt in harmonie, 1 flow. Dus dat gaat goed komen. Na een korte rustpauze, waarna Jippe normaal lastig weer "in beweging" te krijgen is, gingen we weer draven. (Kort) Hij had de eerste keer even een huh?-moment. De tweede keer was ie op mijn been nagenoeg direct weg. Dat is al een heel verschil.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 22:12

Grappig he dat je zoiets dan zelf niet merkt dat het er zo ingeslopen is :)

Castellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 00:12

pmarena schreef:
Raya: Je hebt ook niet zulke hele lange benen zo te zien?

Kan me voorstellen dat een Arizona dan fijner zit, dat heb ik dus ook :j

Haha, goed gezien. Ik heb inderdaad korte benen (en kleine pony's dus dat komt ook wel weer goed uit)

pmarena schreef:
Ik heb zelf Rena haar maat 1 Arizona te koop gezet, is net soepel gereden maar ziet er nog super uit, staat bij de Advertenties van Klanten op mijn website :P

Misschien is dat zadel wat voor je?
Zou ik er direct een Syringa bij in kunnen gooien zodat je die goed kan passen :)

Nou, komt dát even goed uit! Heb je direct gemaild, ik wil graag de Arizona kopen van je! :D

En dan moet ik verder even kritisch zijn... de syringa gaat dan gewoon op het verlanglijstje voor 'een andere keer', want kan niet alles tegelijkertijd kopen wat ik leuk vind, zegt mijn bankrekening ;)

Vilar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 08:47

Rianne_ schreef:
lammie2701 schreef:
Mijn schoonzus heeft verschillende modellen van hidalgo en daar kan je ook testzadels aanvragen http://www.hidalgo-zadel.nl

Ik denk dat Mayflower dan veel beter contact op kan nemen met Suzanne van Buitenzinnig, aangezien dat gewoon in de buurt is ;)
Als je schoonzus graag meer klanten wil, kan ze dit ook zelf aangeven..
Sorry, het valt nogal op dat je vaak reclame wilt maken :+

Denk dat je gewoon maar eens een testzadel op Moska moet proberen Marjolein, wie weet valt de Lexington je dan wel heel erg mee :j

Wat een onterechte opmerking.
Dit topic is één groot reclametopic voor en door barefoot en in mindere mate buitenzinnig. En wanneer iemand daar een beetje evenwicht in wil brengen door af en toe ook eens een andere verkoper of een ander zadelmerk te noemen, dan wordt diegene op haar vingers getikt?

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 08:57

Vilar, daar ben ik het dan weer absoluut niet mee eens. Reclametopic voor en door Barefoot? Barefoot is nu eenmaal één van de grotere merken als het gaat om boomloze zadels, het merendeel van de mensen hier rijdt met deze zadels, dan lijkt het mij ook niet vreemd dat het daar veel over gaat (en dus in mindere mate idem dito voor Hidalgo). Ik zie nooit mensen roepen 'goh, koop BF' o.i.d. Het is niet dat we daar aandelen in hebben. Naar mijn idee geven ook pmarena en BZ altijd gewoon eerlijk antwoord als er vragen zijn, daar is niets reclame aan.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 09:45

inderdaad :j
en ze adviseren ook netjes een ander merk als ze denken dat dat beter is.

Swift

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:05

Ik vind ook absoluut niet dat dit topic één groot reclame topic is. Pmarena en Buitenzinnig zijn mensen met heel veel kennis in huis die ze graag delen, super toch? Ik heb zowel Pmarena als Buitenzinnig nog nooit mensen hun zadels op zien dringen en als ze een zadel als suggestie noemen wordt dat aan alle kanten onderbouwd. Ik heb als klant (en zadelverslaafde) al heel veel ervaring met zowel Pmarena als Buitenzinnig en weet dat het belang van het paard en de ruiter bij hen voorop staat. Ik vind hun bijdrage aan dit topic een stuk fijner en heel wat zinniger dan iemand die geen wezenlijke bijdrage levert maar alleen maar om de zoveel tijd post dat haar schoonzus Hidalgo zadels verkoopt...

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:24

Precies zoals Swift het zegt dus.. Als die schoonzus graag zadels wil verkopen kan ze zorgen dat ze hier ook een nuttige bijdrage geeft en over de zadels verteld, zonder dat er maar reclame voor de site wordt gemaakt toch?

Één groot reclametopic... :n

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:24

Swift schreef:
Ik vind ook absoluut niet dat dit topic één groot reclame topic is. Pmarena en Buitenzinnig zijn mensen met heel veel kennis in huis die ze graag delen, super toch? Ik heb zowel Pmarena als Buitenzinnig nog nooit mensen hun zadels op zien dringen en als ze een zadel als suggestie noemen wordt dat aan alle kanten onderbouwd. Ik heb als klant (en zadelverslaafde) al heel veel ervaring met zowel Pmarena als Buitenzinnig en weet dat het belang van het paard en de ruiter bij hen voorop staat. Ik vind hun bijdrage aan dit topic een stuk fijner en heel wat zinniger dan iemand die geen wezenlijke bijdrage levert maar alleen maar om de zoveel tijd post dat haar schoonzus Hidalgo zadels verkoopt...

Ik ga met jouw post mee. Ze dringen absoluut het merk waar ze voor staan/verkopen niet op en komen ook met andere suggesties (andere merken) en daar zijn positief over.
Ik heb daar meer respect voor dan iemand die echt reclame maakt.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:49

Als die schoonzus dus Hidalgo zadels verkoopt laat haar dan ook maar bijdragen in het topic en dan niet alleen om te verkopen, maar ook om kennis te delen. Ben dan ook heel blij dat ik mijn Hidalgo zadel bestelt heb bij Buitenzinnig en niet bij mevrouw de schoonzus. _/-\o_

En ja heb straks een barefoot Cheyenne en een hidalgo Milwaukee. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:00

Komkom, een beetje vriendelijker mag ook wel, van beide kanten ;)

Zowel in als buiten dit topic zijn er prima zadelverkopers. En als iemand een andere verkoper wil aanprijzen omdat ze daar blij mee is, dan is dat toch prima? Ongeacht of dat bedrijf zelf zin heeft om aan het topic bij te dragen?
Dat Pmarena en Buitenzinnig dat wel doen vind ik heel fijn, en zorgt er ongetwijfeld ook voor dat ze meer verkopen, je koopt immers liever bij een bekend/vertrouwd adres. Maar het is niet zo dat zij het hele topic overnemen en er voor niemand anders plaats is, als andere zadelverkopers zich hier willen melden kan dat altijd :j

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:06

Aanprijzen omdat ze er blij mee is, is iets anders dan wat er op dit moment gebeurd toch Blijheid? Dat zou imo geen probleem zijn, dat een andere zadelverkoper zich meld ook niet.

Maar deze persoon geeft aan dat haar schoonzus hidalgo verkoopt en zet de site erbij. Geen aanprijzen, puur reclame maken. Daar is dit topic imo niet zo voor, dan kan ze beter een advertentie op de BM zetten ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:08

Tja, of zij nu zegt 'kijk eens bij mijn schoonzus' of iemand anders zegt 'kijk eens op de site van pmarena' of 'vraag eens aan buitenzinnig' maakt voor mij weinig verschil :)

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:15

Het gaat mij meer om de manier waarop ;)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:17

Het is als goede tip bedoeld zullen we maar gewoon denken, net als iedereen hier in het topic probeert :)
Laatst bijgewerkt door pmarena op 18-02-14 11:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:18

Of Kwetal voor de ghost zadels en die heeft ook positieve input zonder een bepaald merk aan te prijzen. En die heeft vroeger Trekker, Freeform, Hidalgo, Ghost en Barefoot verkocht als ik het goed heb (vroeger Buitenzinnig).

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:19

Nou ja, dat bedoel ik dus eigenlijk.. Het komt meer over als reclame voor haar schoonzus dan als een goede tip. Maar dat is mijn mening :) Denk dat ik mijn punt wel gemaakt heb inmiddels dus ik houd me er nu verder stil over :Y)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:19

Vergeet de boomzadels van nòg vroeger niet, BZ...ehm Kwetal is van alle markten thuis :P

Toen ik een Torsion kocht een jaar of 12 geleden moest dat nog uit Duitsland komen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:22

Krijg trouwens net een mailtje binnen dat mijn Grandeur pad waarschijnlijk vandaag bezorgd word :D
Die had ik eind december al besteld, dus ben langzamerhand echt reuze nieuwsgierig!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:23

En als dit topic al een reclame zou zijn voor Barefoot, dan is het alleen maar dankzij de kwaliteit van de zadels zelf en de bijzonder prettige manier waarop pmarena haar ervaringen deelt en adviezen geeft ;)

Ben het ook volledig eens met Swift !

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:23

Ooh fijn dat die nu gaat komen Blijheid! Hopelijk bevalt ie goed :)

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:24

Shirley schreef:
En als dit topic al een reclame zou zijn voor Barefoot, dan is het alleen maar dankzij de kwaliteit van de zadels zelf en de bijzonder prettige manier waarop pmarena haar ervaringen deelt en adviezen geeft ;)

Ben het ook volledig eens met Swift !

Mee eens, en dat geldt ook voor buitenzinnig :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:25

Ja ik hoop het ook!
Voor zover ik kan achterhalen is er nog niemand die met een hidalgo rijd met pad+inlages en helemaal zonder kussens, dus het is wel een beetje spannend :)