Arno Brandt zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ambre

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 15:36

Ik blijk naar een oud emailadres te hebben gemaild,dit moet echt via het contactformulier.
Inmiddels ook wat uitleg gehad wat me tevreden stemt.
Nu nog even geduld hebben!

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 16:02

ook ik heb naar het verkeerde mailadres gemaild, verklaart een hoop!
zojuist ook hele duidelijke uitleg gekregen, hier dus ook nog maar even geduld :)

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 17:52

Mag ik vragen wat de uitleg was, wat betreft de lange wachttijd??

Lima84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 20:14

Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar! :)

Crazy_boon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 20:22

:') Ik zit elke dag te wachten op de email of telefoon dat het zadel aangekomen is :P . Maargoed, ik heb nooit 21 weken voor iets moeten wachten. Geduld was nooit mijn sterkste punt.

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 20:45

Het heeft met de persoonlijke situatie van de leverancier te maken, specifieke info zet ik hier niet neer want vind dat niet zo netjes

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 21:07

Toch vervelend dat er dan meteen gesuggereerd wordt dat de leverancier failliet is terwijl er heel iets anders aan de hand is. Een excuses zou best op z'n plaatst zijn. Natuurlijk is het vervelend maar soms bestaat er ook iets als overmacht.

Crazy_boon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 21:45

En toch zou een email niet misplaatst zijn om even aantegeven dat het wachttijd wat langer wordt. Hoeft ook geen specifiek reden in te staan, maar is wel prettig om dan te weten of je nog 2 weken moet wachten of nog 12 :).

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 21:47

Crazy_boon schreef:
En toch zou een email niet misplaatst zijn om even aantegeven dan het wachttijd wat langer wordt. Hoeft ook geen specifiek reden in te staan, maar is wel prettig om dan te weten of je nog 2 weken moet wachten of nog 12 :).

Dat vind ik dus ook.. Of een berichtje op hun site.. Wegens omstandigheden van de leverancier is de levertijd langer dan normaal...

Dan weet iedereen waar die aan toe is.. En voor hun scheelt dat ook een boel mailtjes..
Ik heb een mailtje gekregen.. Vond ik wel prettig..

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 21:51

De communicatie zou over het algemeen wat beter kunnen denk ik.
Hoewel ik tot nu toe heel snel reactie heb gekregen op mijn mails.
Het is dat ik dus blijkbaar nu naar een verkeerd mailadres heb gemaild.
Het lijkt mij ondoenlijk om iedereen die een zadel besteld heeft bij voorbaat al te mailen.
En misschien is het verstandiger de levertijden wat ruimer te nemen zodat het zadel er eerder vroeger is dan later.
Als ik had geweten dat mijn zadel voor de aanpassing terug moest naar Engeland dan had ik me ook iets beter voor kunnen bereiden op een lange wachttijd.
Een groot voordeel van Arno is wel dat hij altijd de tijd neemt wanneer hij het zadel komt afleveren.
Nu maar hopen dat hij het zadel straks goed passend kan maken en ik heeeeel lang van dit paard kan genieten zodat ik voorlopig geen ander zadel meer nodig heb.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 22:32

Ik vind het sowieso al erg raar dat contact enkel mogelijk is via een contactformulier op de site...

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 22:34

Ik heb hen ook gewoon op het email adres gemaild? Beetje vaag dit.. Ben nu wel heel benieuwd naar de uitleg over leverancier; zou iemand mij de info in een pb willen sturen?

Crazy_boon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 23:18

Weten ze al iets meer van wanneer de zadels ongeveer klaar zou zijn whisperke?

Heb nog geen mail gestuurd, ik wacht nog eventjes, tis niet zo gek lang geleden dat ik nog eentje gestuurd had, wil ze ook niet constant lastig vallen.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 00:14

Ik wil ook wel pb, heb geen haast met mijn zadel maar zou wel graag willen weten wat er aan de hand is?

chikohaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 00:19

Ik vind het echt schandalig dat hij zo met klanten omgaat! Nu zou ik niet snel een zadel bij hem bestellen, omdat ik het paswerk niet zo best vind. Maar de wijze waarop hij met zijn klanten omgaat is echt schandalig.

Een koude douche.....dat zou hij van mij krijgen.

Mchll__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 09:37

Mij werd toen (februari/maart 2013) ook verteld dat het door de privésituatie kwam van de leverancier dan snap ik niet waarom dit niet wordt verteld bij het bestellen van een zadel (dit is dus al heel erg lang bekend) OF inderdaad een berichtje op de site.

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:23

Eens met Mchll_.. Er kan altijd iets gebeuren, maar bevestig dan niet bij het aanmeten dat de levertijd 8 weken is (erna is Arno overigens ook nog bij mij geweest en heeft ook toen niks genoemd). Desondanks wil ik wel aangeven dat ik sommigen hier wat erg negatief vindt, want ik ben verder heel tevreden over de service. Ik heb na enkele weken een nieuw leenzadel gekregen, omdat mijn paard toen ook gevoelige plekken kreeg...

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:32

Dat jullie klagen over de wachttijd kan ik me erg goed voorstellen maar dat staat nog altijd los van de service van een leenzadel. Als puntje bij paaltje komt is het je eigen verantwoording om voor een passend zadel te zorgen en als je vind dat je paard teveel veranderd in 20 weken kun je nooit een zadel laten aanmeten want dan blijft dat ook het geval onder je nieuwe AB zadel ;)
Jammer dat zijn succes nu in zijn nadeel werkt, ik ben nog altijd heel erg blij met mijn zadel iig.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:10

Beetje jammer dat er kwaad gesproken wordt over de omgang tussen Arno en zijn klanten.
Er is altijd super service en hij is altijd vriendelijk en correct.
Het enige waar wat over te zeggen valt zijn de lange levertijden of onduidelijkheid daar over.

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:17

ben het helemaal eens met ambre..

en als je geen klant bent van Arno kun je ook niet oordelen lijkt me

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 13:00

Crazy_boon we moeten nog een paar weekjes geduld hebben..

chikohaa Arno gaat heel goed met zijn klanten om.. hij neemt de tijd en legt alles goed uit..
Houdt zich aan de afspraken.. wat betreft de levertijd ligt niet aan hem, maar aan de leverancier..

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 13:03

Pattyy_ schreef:
en als je geen klant bent van Arno kun je ook niet oordelen lijkt me

Volgens mij komen er alleen maar reacties van (ex)klanten voorbij.

Crazy_boon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 15:08

Bedankt whisperke! Dan zet ik nog voor een paar weekjes uit mijn hoofd :P

Ik ben heel content van het service, alleen de communicatie over de levertijd mag duidelijker.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 15:14

Rij ik vrolijk lekker door op mijn fijn leenzadeltje, geen probleem :D

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 17:32

Ik ben ook nog steeds blij met m`n zadeltje. Heb er wel andere wrongen onder laten zetten, en vond dat die opgevuld moet worden heb hem gebeld en meteen een afspraak gemaakt. Ach iedere zadelmaker is wat. Ik vind communicatie ook niet heel geweldig maar verder ben ik wel heel tevreden over Arno.