@sorayafel, misschien heb je iets aan de foto's van tinkerlove op blz 5 van dit topic?
Pasterza
Geplaatst: 08-07-14 18:17
Ik heb het hoofdstel binnen, super snelle levering! Helaas is de neusriem te ruim, dus direkt geretourneerd. Hoop eerdaags een maat kleiner te ontvangen. O kan haast niet wachten, ben zo benieuwd hoe ze er op zal reageren!
Goldie
Geplaatst: 08-07-14 21:14
Op mijn neusriem staat de afkorting sh... Heb ik dan toch een extra full?
Hihi, maar ze passen wel Mijn instructrice vond haar erg fijn lopen met het hoofdstel en ze vond het ook wel chique staan Ze is wat stiller in der aanleuning en zakt iets makkelijker (in het begin is dit nog wel eens drama, kon haar nu al veel sneller rond over der rug krijgen )
had bijna gezegd je mag die van mij wel, want heb een andere frontriem erop zitten, maar heb de frontriem van dit hoofdstel op mijn andere micklem zitten en die frontriem van die andere micklem weet ik niet meer waar die is...
Ja dat is ook mooier! Ik heb ook een andere frontriem erop. Heb wel heel lang met die zwarte frontriem gereden,maar ben toen tegen een mooie frontriem aangelopen en heb deze toen gekocht. Zwart is ook maar zo saai!
Vandaag een maat kleiner ontvangen. Deze maat is wel goed, alleen de kinriem zorgt ervoor dat het bit erg veel omhoog gedrukt wordt Dat accepteert ze niet, ze heeft een korte mondspleet. Dus dat wordt 'em niet, inmiddels alweer retour. De paardendrogist heeft overigens wel een super service!
Dat wordt verder zoeken naar een ander hoofdstel of neusriem die meer anatomisch gevormd zijn.