naomi_g1998 schreef:Linnx schreef:die zijn super moooi Gaat het over mijn dekjes? In dat geval bedankt! ja hihi !
Jeeej vanmorgen om 9 uur al kwam mijn pakket van 11 dekjes binnen!!!! doe er wel weer paar weg... dus als iemand nog wat zoekt! blauwe pad, groene pad, oranje dekje met oranje bandages, wit dekje, wit zadelvorm dekje. !
Yay.. mijn longeer set is compleet. http://www.mijnalbum.nl/Foto-UXPYHYZ6.jpg- dubbele lijnen is nieuw.- singel pad is ook nieuw.Verder kreeg ik nog een zakje snoepkes erbij,)
jeej heb ook net me pakketje van ooteman binnen gehadBR fleece deken in dat felblauweeskadron wit oornetjevoor degen die zoveel dekjes had dacht 11 ?ben wel benieuwd naar een foto die je weg doet
ik heb ook nieuwe spullen! regendeken van Amigo, Bontje van BR, springschoenen van BR en peesbeschermers ook van BR
xRiiannex schreef:Djeradalover schreef:Misschien had maatje mini beter geweest ja Denk het ook volgens mij mag ie wel een xxxxxxxs hebben hoor maar verder wel een heel leuk dekje, ik ben echt gek op die kleur
Iemand die toevallig bij Ooteman in de buurt woont en een pinokkiozadeltje voor mijn zoontje zou kunnen ophalen en verzenden?
xRiiannex schreef:Me dekje is binnen hoor![ Afbeelding ]Anky pad blauwVolgendsmij is die te groot [ Afbeelding ]