Drico schreef:Pff ik baal dat EJ geen maat cob heeft van de ES dekjes..
Same.. full word toch echt te groot hier

Edit;
De Golden Brass is wel in cob zie ik!
Twijfel twijfel..
Iemand hier toevallig foto's van op een donker bruine?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Drico schreef:Pff ik baal dat EJ geen maat cob heeft van de ES dekjes..

Iriscope schreef:Ongelooflijk dat ze vorig jaar alles uitverkocht hadden met Kerst maar dit jaar met korting er niet vanaf komen
(pistachiooooo, die wil ik nog steeds heel graag
) littlexannie schreef:Drico schreef:Pff ik baal dat EJ geen maat cob heeft van de ES dekjes..
Edit;
Twijfel twijfel..

Roulette_ schreef:In het vorige topic staat denk ik een foto van mijn donkerbruine merrie met de golden brass. Spoiler: golden brass op een donkerbruine is echt prachtig! Qua match met mijn paard mijn favoriete kleur.
littlexannie schreef:Drico schreef:Pff ik baal dat EJ geen maat cob heeft van de ES dekjes..
Edit;
Twijfel twijfel..

littlexannie schreef:Roulette_ schreef:In het vorige topic staat denk ik een foto van mijn donkerbruine merrie met de golden brass. Spoiler: golden brass op een donkerbruine is echt prachtig! Qua match met mijn paard mijn favoriete kleur.
Found it!
3x raden wat ik net besteld heb.![]()
Mochten er nog tips zijn voor bijpassende kleding en peesjes, graag!

Forest wil ik nog wel heel graag, maar heb net een nieuw paard en gooi en morgen nog een horselet bestelling tegen aan dus dan is het wel weer even klaar