Haha, ja, had zomaar kunnen gebeuren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pien2010 schreef:pmarena schreef:Ha Pien, kan zeker helpen![]()
De ene rugpijn is natuurlijk de andere niet, maar het is altijd het proberen waard, ik heb heel veel blije klanten meegemaakt die weer een heel stuk fijner / langer konden rijden door verminderde of verdwenen rugklachten
Vaak zit dat hem in een zachter zadel met een vlakkere zitting, de ruiter veert en beweegt dan makkelijker mee en dat ontspant de spieren.
Zo ik ga afsluiten, zie hier (even doorklikken op de links) de Kifra pads bij mij op de site met de foto's onder alle zadels die ik op voorraad heb liggen op dit moment, de Lexington en Madrid maat 2 ontbreken
http://barefoot-saddle.nl/shop/nl/Zadel ... -Pads.html
Welke zadels raad jij voor mij aan? (Ik rijd trouwens een normaal gebouwde fjord)
Helenalena schreef:Wat leuk al die foto's onder de barefoots!! Ook onder de cheyenne staat hij eigenlijk wel leuk.. Zou hem dan wel in het donkerblauw bestellen, anders valt dat zwarte op en dan zie je toch wel erg goed dat de pad niet voor de cheyenne bedoelt is.
Gelijk even een vraagje. Ik heb de ride-on-pad van bf, heeft iemand ervaringen hiermee icm water?? Als ik er bijvoorbeeld mee wil gaan zwemmen, zowel zoet als zout water...
darkadia schreef:Leuk die foto's Pmarena. Zo ook beter beeld van hoe 'groot' die zades nu eigenlijk zijn, doordat je ze op dezefde pad ziet...Zo is het mij bijvoorbeeld nooit opgevallen dat het zweetblad van de lexington maat 1 korter is dan die van de london... En dat cherokee toch echt wel veel meer zadel is dan de cheyenne...