Arno Brandt zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Whisperke

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:18

Karin: dat heb ik ook niet.. Maar wat moet ik anders..

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:18

Pattyy je moet ook geen mail sturen maar het contactformulier invullen.

Verder is het natuurlijk jammer dat jullie niet eerder van zo een heerlijk zadel kunnen genieten maar om nou te mopperen over een leenzadel. Dit is inderdaad extra service van Arno. Hij had het ook niet kunnen doen.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:19

Het is dat ik mijn oude zadel al ingeleverd heb.
Maar aan de andere kant zijn ze met mij ook erg geduldig geweest.
Toen ik geen paard had voor bij het zadel heb ik het daar mogen laten liggen tot ik een ander paard had.

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:24

mywayzidane, zit daar verschil in dan?
ik heb gewoon gereageerd op een reactie van Arno, eerdere mails heb ik wel beantwoord gekregen

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:25

Whisperke schreef:
Karin: dat heb ik ook niet.. Maar wat moet ik anders..

Bestelling annuleren en naar een ander gaan...

Ik heb vorige week een nieuwe Hulsebos besteld en als het goed is heb ik die nog voor de kerst in huis. :)

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:27

Ja daar zit verschil in. Kijk maar eens op zijn site.

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:27

mywayzidane: indd extra service van hem.. Maar 8 weken kan ik ook best uitzitten zonder zadel als het zou moeten of van een stalgenootje een zadel lenen wat enigszins past (mijn eigen zadel paste echt niet meer) Dus is het alleen maar extra luxe, zo zie ik het.. Alleen maar fijn.. Maar 21 weken is wel ook hele andere koek.. Ik heb een goed passend leenzadel gelukkig.. maar als je zolang moet wachten is dat niet bevorderend als het niet past.. Okeej je kan een ander zadel kopen.. maar ja heb je misschien net 3 dagen een andere gekocht, komt je zadel binnen bij Arno.. En wie bel je dan om je 2de hands aangekochte zadel aan te passen.. Moet je daarvoor een andere zadelmaker bellen.. Sorry zo zou ik niet zijn..

Karin: Daar zit ik wel indd serieus over te denken!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:34

Mag ik vragen waarom jullie niet annuleren? Ik zou het beu zijn hoor.. 20 weken rijden met een niet passend leenzadel is toch geen optie?!

En er zijn een tal van goede zadelmakers.. Die ook alles op maat kunnen maken. En naar wens..

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:38

ik heb mijn zadel al, wacht op een nieuwe boom omdat het met opvullen niet mogelijk is om hem goed passend te krijgen

Mchll__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:40

Ik heb uiteindelijk ook geannuleerd (door de levertijd die heel erg uit liep en geen hoogte te kunnen krijgen of het nog 2 of 12 weken zou gaan duren), had mijn eigen zadel ook al meegegeven/ingeleverd maar deze heb ik terug gekregen (wel enige moeite) en zelf verkocht. Uiteindelijk erg blij dat ik dit gedaan heb.

Ik had ook een beetje het gevoel ''wat als ik nu annuleer en het zadel overmorgen binnen komt, ik wacht al zo lang'' maar uiteindelijk bij een andere zadelmaker een leenzadel gehad en binnen 4 weken was mijn zadel al klaar!
Laatst bijgewerkt door Mchll__ op 30-09-13 10:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:41

Pattyy_ schreef:
ik heb mijn zadel al, wacht op een nieuwe boom omdat het met opvullen niet mogelijk is om hem goed passend te krijgen

Dat is lastig.. Ik zou hem gewoon "plat" bellen..
2,5 maand wachten op een aanpassing is echt te lang..

Maargoed ik wilde een 2e hands zadel bij hem kopen. Maar dat zou ook 1 maand/1,5 maand gaan duren. Dus dat heb ik geannuleerd.

Mchll__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:43

Anoniem schreef:
Pattyy_ schreef:

Maargoed ik wilde een 2e hands zadel bij hem kopen. Maar dat zou ook 1 maand/1,5 maand gaan duren. Dus dat heb ik geannuleerd.

Zodra je ''zeurt'' is opnemen en terug mailen erg moeilijk ;)

Het zijn mooie/goede zadels maar je moet het er voor over hebben zo lang wachten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:45

Mchll__ schreef:
Anoniem schreef:

Zodra je ''zeurt'' is opnemen en terug mailen erg moeilijk ;)

Maar niks doen schiet het ook geen millimeter op..
Ik vind het iig niet erg professioneel.

Mchll__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:47

Daar heb je gelijk in! Hoop gewoon dat iedereen snel zijn/haar zadel ontvangt en het naar wens is.

Als er iemand is die toch overweegt een andere zadelmaker te nemen via PB heb ik een goede tip.

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:48

in vergelijking met andere zadelmakers hier in de buurt vind ik hem wel kundig, alleen dat het allemaal zo lang moet duren en je zo weinig duidelijkheid krijgt maakt mij ook wel erg aan het twijfelen..

mijn vriendin zei laatst: ja aan jou kan hij niets meer verdienen dus zal je niet zo hoog op het lijstje staan
hoop maar dat dat niet het geval is

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:56

Ik geloof niet dat het iets te maken heeft met 'veel aan kunnen verdien' maar meer met het veel te druk hebben.
Als ik mijn oude zadel nog had gehad dan had ik zeker afbesteld.
Hulsebos is wel iets duurder maar als je dan geen 8 maanden op je zadel hoeft te wachten is dat ook wel wat waard.
Ik heb nog wel ff geduld,maar erger me wel aan het negeren van mailtjes.

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:58

ja inderdaad ambre, desnoods geef je door dat ivm drukte nog niet heel veel bekend is maar stuur iniedergeval iets terug..

Mchll__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:58

ambre schreef:
Ik geloof niet dat het iets te maken heeft met 'veel aan kunnen verdien' maar meer met het veel te druk hebben.
Als ik mijn oude zadel nog had gehad dan had ik zeker afbesteld.
Hulsebos is wel iets duurder maar als je dan geen 8 maanden op je zadel hoeft te wachten is dat ook wel wat waard.
Ik heb nog wel ff geduld,maar erger me wel aan het negeren van mailtjes.

Je kan je oude zadel toch terug vragen (je hebt wel kans dat deze verkocht is of uitgeleend ondertussen).

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 11:11

Dat is al zeker 14 maanden terug meegegaan,die zal hij niet meer hebben.

Felton

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 12:20

KarinvdM schreef:
Wat is je voorgeschiedenis dan Fellton? Want dit is je 1e post hier, of je hebt een nieuw account aangemaakt.

Ik had een nieuw account moeten aanmaken omdat ik gisteren vanuit de computer van mijn man werkte en ik in mijn oude account "Felton" niet binnen kon.

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 13:20

Uit nieuwsgierigheid; zijn er mensen die recent hun zadel wel binnen een week of tien gekregen hebben? :)

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 14:08

Ik wilde waarschijnlijk volgend jaar ook een zadel bij arno laten aanmeten, maar nu ik zo de reacties lees, heb ik toch zeer grote twijfels.
Ik weet uit ervaring hoe een paard in 20 weken kan veranderen, dus vraag ik mij dan af hoe het met maat zadels zit......
En persoonlijk vind ik 20 weken echt absurd.....

Ik zal het topic nog wel mee lezen, maar blijkt dat die leveringstijden nog steeds zo lang zijn tegen die tijd dat ik een ander zadel nodig heb (jong paard op het moment) dan ga ik toch opzoek naar een alternatief

Crazy_boon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 15:13

Tja het Leenzadel gedoe, ik vindt dat je blij moet zijn dat je iets krijgt, en als het je niet aanstaat helaas maar dan moet je maar zonder. Er zijn genoeg zadelmakers dat dit service niet hebben!

Hij zegt vaak zelf ook wel dat het geen zin heeft om bij een jong paard een zadel aan temeten omdat ze toch zo hard nog veranderen.

Maar goed, wanneer het zadel aankomt, ga ik allesins heel blij zijn.

Het enigste dat ik vind dat beter kan is de communicatie over de wachttijd, nu hebben ze wel ALTIJD gereageerd op mijn emails, meestal binnen 2 uur na verzending.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 15:21

Maar zelfs een volwassen paard kan in 20 weken enorm veranderen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 15:23

ivy_power89 schreef:
Maar zelfs een volwassen paard kan in 20 weken enorm veranderen!

Zeker wanneer je 20 weken rijd met een slechtpassend zadel..