Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Symke schreef:Ik lees nog steeds mee op zoek naar een boomloos western zadel. Moeilijk om een passer te vinden in Friesland.
Niet fijn dat om te horen lezen dat zowel freemax als edix niet la g mee gaan? Aan hoelang moet ik denken?
Wanneer kregen jullie slijtage?
Sure_lee schreef:Kun je niet door haar laten passen nieuw en dan kijken of je dat 2e hands kunt vinden en anders alsnog nieuw kopen?
Symke schreef:Sure_lee schreef:Kun je niet door haar laten passen nieuw en dan kijken of je dat 2e hands kunt vinden en anders alsnog nieuw kopen?
Dat kan misschien wel maar ik heb gevoel dat dat niet zo netjes is om iemand te laten komen en dan al weten dat je er geen nieuw zadel gaat kopen
Of zie ik dat verkeerd?
germie schreef:Als je gewoon betaalt voor de passervice vind ik dat niet raar. Je neemt immers gewoon een dienst af.
Overigens, in het noorden komt ride-with-a-smile gewoon, die hebben Silverado en Freemax. https://www.ride-with-a-smile.de/marken/
pmarena schreef:De Lazy Mountain kan je via Fenne van Becidor aanvragen als testzadel
We hebben van Barefoot wat showroomzadels in de sale, ook wat westerns, maar de Lazy zit daar niet tussen.