eurostar multistripe dekje grijs / zwart / fuchsia
helaas te groot voor ponylief

dus maar weer de verkoop in

vraagprijs is 25 euro , bij intresse : PB gerust !
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
korbakimmy8 schreef:xAnnexx schreef:Toffe spullen komen hier weer voorbij zeg! Het is dat ik geen eigen paard heb anders had ik ook wel wat spulletjes bij Ooteman gekocht
Ik heb ook geen eigen paard, en ik heb meer spullen dan vele mensen die wel een eigen paard hebben;)
kimfeline schreef:Ik heb helaas ook geen eigen paard, anders had ik wel veel gekocht. Aan de andere kant, je kunt nu ook inkopen en als je een eigen paard hebt ze dan gebruiken, maar ja straks koop je een ander formaatje paard haha.
naomi_g1998 schreef:Ik heb ook (nog) geen eigen paard, maar van zeven jaar verzorgpony's heb ik intussen aardig wat dekjes, halsters, borstels etc gespaard![]()
Mijn nieuwste dekje, overgekocht van een bokker.
[ Afbeelding ]
Mijn nieuwste nieuwe dekje, paar weken terug bij divoza online besteld.
[ Afbeelding ]
Foto's zijn even snel gemaakt op mijn kamer, daarom zie je op de tv drake&josh, mijn pantoffels en een stuk van spullen die ik verkoop![]()
MuttleyMarty schreef:Haha dankjenaomi_g1998 schreef:Ik heb ook (nog) geen eigen paard, maar van zeven jaar verzorgpony's heb ik intussen aardig wat dekjes, halsters, borstels etc gespaard![]()
Mijn nieuwste dekje, overgekocht van een bokker.
[ Afbeelding ]
Mijn nieuwste nieuwe dekje, paar weken terug bij divoza online besteld.
[ Afbeelding ]
Foto's zijn even snel gemaakt op mijn kamer, daarom zie je op de tv drake&josh, mijn pantoffels en een stuk van spullen die ik verkoop![]()
Die bovenste(die andere is ook mooi hoor)