PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kimley

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 10:23

Zal even een lijstje maken:
Bovenste rij;
Plum ruffle
Wine
Scarlett
Raspberry
Vanilla
Jade

Middelste rij:
Dark sky
Bordeaux
Pink pearl
Steel blue
Golden olive

Onderste :
Ashblue velvet
Glittermesh mocca
Plum
Blackblue
Mango

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-21 10:30

Ik heb de merlot weer gekocht dus als t goed is word die morgen verzonden :D

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 10:52

Kimley schreef:
Hier mijn collectie foto <3
Alle dekjes die ik heb.

[ [url=m/EWnmmv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die mag je me brengen! Leuke collectie, mooie verscheidenheid aan kleuren ook.

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 10:58

Lukasje schreef:
Kimley schreef:
Hier mijn collectie foto <3
Alle dekjes die ik heb.

[ [url=m/EWnmmv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die mag je me brengen! Leuke collectie, mooie verscheidenheid aan kleuren ook.

Dankjewel :)
Ze blijven lekker hier hoor :D
Ben wel meer van de warme kleuren zie ik

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 11:01

Wel zonde dat ze bij Sambucco voor de voorjaarscollectie enkel shirts met lange mouwen hebben!

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 11:32

Mooie collectie!

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 11:34

Lindor92 schreef:
Snowwhite04 schreef:
Kan iemand mij vertellen hoe de PS rijbroeken vallen? Zou graag de Nathalie willen bestellen voor bij mijn ruffle set.

Ik ben redelijk klein (1.62) en smal gebouwd. Normaal zit ik tussen een 34 en 36 in, grootste probleem is vaak dat een rijbroek te groot valt in mijn knieholtes of om mijn kuiten. -O-

Ik heb de Brooklyn gewoon in m'n eigen maat. Bij twijfel wordt door ps zelf meestal maatje kleiner aangeraden.

Ik bestel idd kleiner. Vaak geven ze wel aan wat ze aanraden maar desondanks heb ik t idee dat ze dan vaak steeds nog wat ruim zijn. En het verschilt ook heel erg per model heb ik het idee.

Ik heb de Helena en daarvan werd aangeraden een maat groter te bestellen. Heb dat toen niet gedaan en met de band over m'n heupen trekken zit ie idd wat krap maar eenmaal weer op mn buik zat ie prima. Nu ik nog iets afgevallen ben zit ie juist eerder weer wat te ruim :')
Met de Ellie precies hetzelfde. Daar werd je eigen maat aangeraden. Ik twijfelde tussen de 36 en 38 en ben toen uiteindelijk voor de 36 gegaan. Bij mn benen zit ie goed en had ie niet strakker gemoeten, bij mijn buik had ik misschien nog wel een 34 kunnen hebben. Maar verder niet storend en zeker met een riem prima te doen.

Vriendin van mij heeft geloof ik de Brooklyn. Die valt volgens PS wat groot dus die heeft een maat kleiner besteld dan wat ze normaal altijd aan rijbroek besteld en die zat toen ook prima :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 11:48

Blacky94 schreef:
Lindor92 schreef:
Ik heb de Brooklyn gewoon in m'n eigen maat. Bij twijfel wordt door ps zelf meestal maatje kleiner aangeraden.

Ik bestel idd kleiner. Vaak geven ze wel aan wat ze aanraden maar desondanks heb ik t idee dat ze dan vaak steeds nog wat ruim zijn. En het verschilt ook heel erg per model heb ik het idee.

Ik heb de Helena en daarvan werd aangeraden een maat groter te bestellen. Heb dat toen niet gedaan en met de band over m'n heupen trekken zit ie idd wat krap maar eenmaal weer op mn buik zat ie prima. Nu ik nog iets afgevallen ben zit ie juist eerder weer wat te ruim :')
Met de Ellie precies hetzelfde. Daar werd je eigen maat aangeraden. Ik twijfelde tussen de 36 en 38 en ben toen uiteindelijk voor de 36 gegaan. Bij mn benen zit ie goed en had ie niet strakker gemoeten, bij mijn buik had ik misschien nog wel een 34 kunnen hebben. Maar verder niet storend en zeker met een riem prima te doen.

Vriendin van mij heeft geloof ik de Brooklyn. Die valt volgens PS wat groot dus die heeft een maat kleiner besteld dan wat ze normaal altijd aan rijbroek besteld en die zat toen ook prima :)

Nou ja, niet helemaal. Ik wissel een beetje tussen 42/44, afhankelijk van het merk. Maar de 42 past mij goed, zit nog iets ruim aan de bovenkant maar zit verder prima indd :)

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 12:17

De Brooklyn zit mij in 42 perfect. Van eurostar heb ik ook 42.

De Karen wil ik dan ook nog een keer, en dan in het zwart. Maar moet wel in de sale zijn :p

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 14:49

Afbeelding

Vanochtend de Silver nog een keer gepakt..

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 16:03

Kimley, mooie collectie zeg!

Ik heb vandaag weer een proefje gefilmd in PS of Sweden Emerald, ik vind hem zo mooi en heel blij met het bijpassende shirt. Blijft ook super onder mijn zadel liggen. De LeMieux Loire schuift helaas wat.

Grappig ook dat de tekst op het dekje Dreams come true is en dat mijn droom altijd Z1 starten was :')

Afbeelding

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 18:09

Sterrenpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 18:12

Tango1979 schreef:
Als er nog iemand een trainingsshirt voor bij de Wine zoekt:

https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... orId=10142

Wel voor de dark red kiezen :o

Ik heb deze vrijdag in de sale gekocht en hij matcht echt perfect en zit heerlijk!

Jammer alleen nog maar in xl verkrijgbaar

Mylene_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 19:46

urosa schreef:
Kimley, mooie collectie zeg!

Ik heb vandaag weer een proefje gefilmd in PS of Sweden Emerald, ik vind hem zo mooi en heel blij met het bijpassende shirt. Blijft ook super onder mijn zadel liggen. De LeMieux Loire schuift helaas wat.

Grappig ook dat de tekst op het dekje Dreams come true is en dat mijn droom altijd Z1 starten was :')

[ [url=m/Y5mLZj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw wat gaaf in het Z starten! Dat is voor nu ook mijn droom. Ging je proef goed? Staat mooi dat groen!

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-21 19:56

Bordeaux op faros <3
Afbeelding
Afbeelding

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 20:31

Mylene_vw schreef:
Wauw wat gaaf in het Z starten! Dat is voor nu ook mijn droom. Ging je proef goed? Staat mooi dat groen!

Mweh, hij was een beetje stout. Met losrijden ook bijna zand gehapt :+ dus niet heel fijn gereden (na het proefje wel goed kunnen oplossen, dus het was een goede training). Op film lijkt het wel redelijk dus kan alle kanten op. Morgen insturen en dan wachten op punten. Ben al heel dankbaar voor ons vorige winstpunt dus vind het ook wel prima de rest als voorbereiding en oefening te zien voor als we weer op pad mogen :D

Anoukwendy, Faros staat altijd goed model!

Tdem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 20:32

Hoi, ik heb een vraagje wat vinden jullie de mooiste kleur van ps voor een vos? Wel een springdekje.
Zou heel graag de roze rufle willen maar kan deze nergens in springmaat vinden en de sand ruffle is ook al zo leuk. Komen deze nog in springmaat of weten jullie dat ook niet?
:)

Mylene_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 20:45

urosa schreef:
Mylene_vw schreef:

Mweh, hij was een beetje stout. Met losrijden ook bijna zand gehapt :+ dus niet heel fijn gereden (na het proefje wel goed kunnen oplossen, dus het was een goede training). Op film lijkt het wel redelijk dus kan alle kanten op. Morgen insturen en dan wachten op punten. Ben al heel dankbaar voor ons vorige winstpunt dus vind het ook wel prima de rest als voorbereiding en oefening te zien voor als we weer op pad mogen :D

Haha o.. o 8-) ik ben benieuwd of je winst hebt, spannend.

Leukste kleur voor een vos vind ik rood, beige, zilver/grijs en roze denk ik!

minetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 20:56

anoukwendy schreef:
Bordeaux op faros <3
[ [url=m/YddABZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/O7JT7k.jpg]Afbeelding[/url] ]

Is dit niet de Burgundy ofso? Hoe dan ook staat hij prachtig! <3 Ik geniet altijd van je mooie foto's

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 21:08

Tdem schreef:
Hoi, ik heb een vraagje wat vinden jullie de mooiste kleur van ps voor een vos? Wel een springdekje.
Zou heel graag de roze rufle willen maar kan deze nergens in springmaat vinden en de sand ruffle is ook al zo leuk. Komen deze nog in springmaat of weten jullie dat ook niet?
:)

Ik vind alles wat blauw is gaaf op vos

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-21 21:14

minetje schreef:
anoukwendy schreef:
Bordeaux op faros <3
[ [url=m/YddABZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/O7JT7k.jpg]Afbeelding[/url] ]

Is dit niet de Burgundy ofso? Hoe dan ook staat hij prachtig! <3 Ik geniet altijd van je mooie foto's

Hahah jaa die bedoelde ik _O-

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-21 21:15

urosa schreef:
Mylene_vw schreef:

Hopen dat je evengoed wel leuke punten hebt! Ben benieuwd!

Haha dankje! Hij kijkt alleen 9 vd 10 keer de verkeerde kant op, vaak gooi ik een handschoen in de lucht of roep ik die andere in het land zodat ze hinniken :')
Afbeelding

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 21:24

Anoukwendy, staat leuk!
Ik wou eigenlijk vragen of Bordeaux wel staat op vos en bij jou vind ik het leuk :')

Ik twijfel eigenlijk al een tijdje of ik hem niet beter zou verkopen..
Wat vinden jullie?

Afbeelding

Afbeelding

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 21:25

Weet iemand een matching roze shirt bij de pink ruffle?

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-21 21:28

Farjen schreef:
Anoukwendy, staat leuk!
Ik wou eigenlijk vragen of Bordeaux wel staat op vos en bij jou vind ik het leuk :')

Ik twijfel eigenlijk al een tijdje of ik hem niet beter zou verkopen..
Wat vinden jullie?

[ [url=m/rAu9nD.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/lL7oGw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Houden! <3