Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lindor92 schreef:Snowwhite04 schreef:Kan iemand mij vertellen hoe de PS rijbroeken vallen? Zou graag de Nathalie willen bestellen voor bij mijn ruffle set.
Ik ben redelijk klein (1.62) en smal gebouwd. Normaal zit ik tussen een 34 en 36 in, grootste probleem is vaak dat een rijbroek te groot valt in mijn knieholtes of om mijn kuiten.
Ik heb de Brooklyn gewoon in m'n eigen maat. Bij twijfel wordt door ps zelf meestal maatje kleiner aangeraden.
Blacky94 schreef:Lindor92 schreef:Ik heb de Brooklyn gewoon in m'n eigen maat. Bij twijfel wordt door ps zelf meestal maatje kleiner aangeraden.
Ik bestel idd kleiner. Vaak geven ze wel aan wat ze aanraden maar desondanks heb ik t idee dat ze dan vaak steeds nog wat ruim zijn. En het verschilt ook heel erg per model heb ik het idee.
Ik heb de Helena en daarvan werd aangeraden een maat groter te bestellen. Heb dat toen niet gedaan en met de band over m'n heupen trekken zit ie idd wat krap maar eenmaal weer op mn buik zat ie prima. Nu ik nog iets afgevallen ben zit ie juist eerder weer wat te ruim
Met de Ellie precies hetzelfde. Daar werd je eigen maat aangeraden. Ik twijfelde tussen de 36 en 38 en ben toen uiteindelijk voor de 36 gegaan. Bij mn benen zit ie goed en had ie niet strakker gemoeten, bij mijn buik had ik misschien nog wel een 34 kunnen hebben. Maar verder niet storend en zeker met een riem prima te doen.
Vriendin van mij heeft geloof ik de Brooklyn. Die valt volgens PS wat groot dus die heeft een maat kleiner besteld dan wat ze normaal altijd aan rijbroek besteld en die zat toen ook prima
Tango1979 schreef:Als er nog iemand een trainingsshirt voor bij de Wine zoekt:
https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... orId=10142
Wel voor de dark red kiezen![]()
Ik heb deze vrijdag in de sale gekocht en hij matcht echt perfect en zit heerlijk!
urosa schreef:Kimley, mooie collectie zeg!
Ik heb vandaag weer een proefje gefilmd in PS of Sweden Emerald, ik vind hem zo mooi en heel blij met het bijpassende shirt. Blijft ook super onder mijn zadel liggen. De LeMieux Loire schuift helaas wat.
Grappig ook dat de tekst op het dekje Dreams come true is en dat mijn droom altijd Z1 starten was![]()
[ [url=m/Y5mLZj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mylene_vw schreef:Wauw wat gaaf in het Z starten! Dat is voor nu ook mijn droom. Ging je proef goed? Staat mooi dat groen!
urosa schreef:Mylene_vw schreef:Wauw wat gaaf in het Z starten! Dat is voor nu ook mijn droom. Ging je proef goed? Staat mooi dat groen!
Mweh, hij was een beetje stout. Met losrijden ook bijna zand gehaptdus niet heel fijn gereden (na het proefje wel goed kunnen oplossen, dus het was een goede training). Op film lijkt het wel redelijk dus kan alle kanten op. Morgen insturen en dan wachten op punten. Ben al heel dankbaar voor ons vorige winstpunt dus vind het ook wel prima de rest als voorbereiding en oefening te zien voor als we weer op pad mogen
![]()
Anoukwendy, Faros staat altijd goed model!
Tdem schreef:Hoi, ik heb een vraagje wat vinden jullie de mooiste kleur van ps voor een vos? Wel een springdekje.
Zou heel graag de roze rufle willen maar kan deze nergens in springmaat vinden en de sand ruffle is ook al zo leuk. Komen deze nog in springmaat of weten jullie dat ook niet?
urosa schreef:Mylene_vw schreef:Wauw wat gaaf in het Z starten! Dat is voor nu ook mijn droom. Ging je proef goed? Staat mooi dat groen!
Mweh, hij was een beetje stout. Met losrijden ook bijna zand gehaptdus niet heel fijn gereden (na het proefje wel goed kunnen oplossen, dus het was een goede training). Op film lijkt het wel redelijk dus kan alle kanten op. Morgen insturen en dan wachten op punten. Ben al heel dankbaar voor ons vorige winstpunt dus vind het ook wel prima de rest als voorbereiding en oefening te zien voor als we weer op pad mogen
![]()
Anoukwendy, Faros staat altijd goed model!