Noukie bij mij vallen ook alle broeken kort. Dus zoals het erbij mij uitziet zal het erbij jou denk ik ook uit zien.
pol013 schreef:Is het een dikke of een dunne stof?
Volgens mij niet dik en niet dun. Ik denk dat ik het in de winter aank an met een panty eronder bijvoorbeeld en in de zomer ga ik hem ook dragen zodra paardje beter is, want ik vond het heerlijk zitten en dragen. Ik ga het na het feestje ook gewoon hier rond het huis dragen. Zit gewoon tof.
Wiskey1 schreef:Hij valt dus iets kort? Dat zou voor mij ideaal zijn, ben niet zo lang. En ze vallen niet heel groot? Heb wel een redelijke kont, dus dan mag ie niet te strak zijn. En hoe is de stof? Heel soepel, of eerder iets stijfjes?
Ik geloof niet dat hij te kort valt. Alleen is hij dus niet extra lang iets dat ik wel ben.
Wiskey vanwege je redelijke kont zou ik als je 36 -38 hebt voor de 38 gaan. Ik heb 40 - 42 en ik ben blij dat ik voor de 42 ben gegaan. Omdat ik hele dunnen boven benen heb zou ik voor mijn bovenbenen wel de 40 mogen hebben, maar ik denk dat ie dan niet meer zo lekker zit als nu. Hij zit gewoon tof.
Noukie schreef:Vind die blauwe je trouwens wel heel gaaf staan!
Heel lief opgemerkt van je. Vind ik zelf ook
. Ben zo blij als een klein kind met mijn aanschaf. Ik koop nooit iets voor de paarden want ik vind ze al duur genoeg, maar ik ben erg blij met broek en prachtige (1ste) le Mieux dekje.
Le Mieux heb ik door dit topic leren kennen en ik vind het tof. Ik ben heel benieuwd of mijn zadel nu beter blijft zitten, door dit dekje. Mijn paard is erg rondgeribt en ik voel gelijk als hij paar mm uit het lood gaat. Dan stap ik af om zadel opnieuw recht te leggen. Zou fijn zijn als dit dekje helpt erbij.