Morgen heb ik een fotoshoor dus dan te paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jester_ schreef:Pheasantzooo’n mooie kleur.
Morgen heb ik een fotoshoor dus dan te paard
[ [url=m/tEU8r6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Michelle77 schreef:Super zeg! Anky colletjes zijn idd enorm fijn. Heb ook een fijne van PK overigens.
De anky dark red paisley is ook onwijs mooi, volgens mij zo goed als dezelfde kleur als Pheasant.
Tis alleen jammer dat ik eigenlijk geen zin heb in bandages... Want het is wel echt een te mooie set.
Aan de andere kant... Gister 4 anky dekjes verkocht... Kan er wel een nieuwe bij hahaha
Dit is toch te mooi...
[ [url=m/kU7g3A.png]Afbeelding[/url] ]
Moet bij deze toch ook super staan?
[ [url=m/Gkbia3.png]Afbeelding[/url] ]
Jaime_ schreef:Banyu schreef:Het heeft niets met de nieuwe collectie te maken, maar deze kwam van de week binnen met PostNL!
[ [url=m/n34iwK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IxhFyz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waarom post je het dan hier? Zijn genoeg andere plaatsen voor op bokt die jij blijkbaar zelf ook al wist te vinden
Banyu schreef:Jaime_ schreef:
Waarom post je het dan hier? Zijn genoeg andere plaatsen voor op bokt die jij blijkbaar zelf ook al wist te vinden
Dit topic is voor seizoenscollecties, daarbij staat nergens dat het over het NIEUWE seizoenscollectie moet gaan. Bericht kan niet meer verwijderd worden, dus sorry je zit er echt aan vast in dit topic!
Als je het niet wilt zien, scroll je lekker weg.
The_Cat schreef:Banyu schreef:
Eigenlijk is de bedoeling van dit topic altijd de laatste collectie geweest, het jaartal is er gewoon uitgehaald zodat we niet telkens een nieuw moeten aanmaken
Michelle77 schreef:Super zeg! Anky colletjes zijn idd enorm fijn. Heb ook een fijne van PK overigens.
De anky dark red paisley is ook onwijs mooi, volgens mij zo goed als dezelfde kleur als Pheasant.
Tis alleen jammer dat ik eigenlijk geen zin heb in bandages... Want het is wel echt een te mooie set.
Aan de andere kant... Gister 4 anky dekjes verkocht... Kan er wel een nieuwe bij hahaha
Dit is toch te mooi...
[ [url=m/kU7g3A.png]Afbeelding[/url] ]
Moet bij deze toch ook super staan?
[ [url=m/Gkbia3.png]Afbeelding[/url] ]
xLiez schreef:Doen