Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nientje78 schreef:Ik heb niet het idee dat jouw singel te lang is trouwens. Ik heb nu ook dat ik met mijn singel helemaal bovenaan de singelstoten zit, ik heb aan beide kanten nog één gaatje over. Maar het gaat niet om hoeveel singelstoot je nog over hebt, maar om waar je gespen zitten t.o.v. de elleboog toch? Ik ben in ieder geval benieuwd of pmarena jouw singel ook te lang vindt... Gaatjes op die stoten zijn zo bijgemaakt natuurlijkIk had zelf het idee dat het zadel van achter wat omhoog kwam als het op haar lag,zonder dat er iemand op zat.
Ook schoof het zadel meer als de london en de lexington.
Nou hebben we een 50 cm singel,maar die is te lang...we houden geen gaten over om na te singelen.
Nou schoven de andere 2 ook wel,maar de barrydale iets meer.
Ashley5 schreef:Mijn paard heeft ook redelijk wat schrikreactie's vanuit het niets (al is hij wel heel voorspelbaar!) en ik merkte dat ik juist met een maat 2 steviger zat in de galop dan in maat 1. Toen ben ik erg veel evenwicht kwijt geraakt.
Maar ik denk dat ik gewoon een uitzondering op de regel ben
uudje schreef:Yes, natuurlijk les ik. Maar elke keer was de zweetafdruk rechts heel netjes, en links één grote droge plek. Dat opgeteld bij het verzet wat het paard toonde zodra we harder dan 'n sullig stapje gingen... Rug wegdrukken, zwiepen met de staart@ Hester, ik weet niet of je lest?
Maar je zou anders eens aan zitlessen kunnen werken, ook met een cheyenne kan dat en daar verkl**t je echt je paard niet mee, als je maar weet waar je mee bezig bent, rond blijven rijden tot je misschien wel ooit recht gaat zitten is niet echt een optie. En als er niemand is die jou daar in corrigeert gaat dat ook niet lukken ben ik bang.
Alou schreef:Heeft iemand al ervaring met de nieuwe BBP Holu die Equixantos verkoopt?
Ben benieuwd wat het verschil is met de Christ BBP.
Zou liever een Holu willen omdat ik die wel in donkere kleur kan bestellen voor maat pony.
En ook omdat je de stof dan ook in het zwart kan, en bij Christ je dan bruin krijgt.
Ik ben ook benieuwd naar de kleur van het bont Antreciet.
Ik zou het liefste die met de kniewrongen willen.
http://www.equixantosbarefoot.nl/a-2363 ... lophanging