En ik wacht nu ongeveer 4,5 maand, maar heb wel een prima leen zadel dus niet echt te klagen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fellton schreef:Intussen heeft Arno een groter leenzadel met de post gestuurd. Dit zadel is nu wel groot genoeg voor mij, maar helaas past het niet op de rug van mijn paard. Toen ik Arno dit mailde kreeg ik volgend antwoord:
"U kunt natuurlijk niet van ons verwachten dat wij onze leenzadels op de ruggen van de paarden aan gaan passen. Een leenzadel is een stukje service wat wij kosteloos verlenen. (lang niet alle zadelmakers verlenen deze service).Ik hoop dan ook dat u zich nog even kunt redden door een gelpad of een bont onderlegger onder het zadel te leggen." Misschien is zijn service in België niet hetzelfde als in NL.
Nu wacht ik al sinds 18 mei op mijn zadel, heb nog altijd geen zadel waarmee ik kan rijden en geen enkele indicatie wanneer mijn zadel komt. Ik vraag me af of de Engelse producent van de Brandt zadels failliet is gegaan. Ik zou graag weten of Crazy_boon en Wisperke die allebei al sinds 8 mei wachten, nu eindelijk hun zadels hebben.
Citaat:In feit heb ik ook een leenzadel maar die is te klein voor me (17 inch en ik heb een 18 inch nodig). Dus zit ik te ver achteraan in de zadel. Mijn dochter past wel goed in de zadel. Maar ik kan alleen uitstapjes doen.
Ik heb laatste donderdag een e-mail gestuurd om te vragen of mijn zadel komt. Maar tot nu tu heeft Arno niet geantwoordt.
AUB laat me weeten wanneer je je zadel krijgt, omdat je begin Augustus bestelt hebt en ik pas mid Augustus. Iedere positive aantwoordt over iemand die een Brandt zadel heeft gekregen geft me weer hoop. Ik ben het al beu maar uitstappjes te kunnen doen en straks komt het najaar met slecht weer.