Arno Brandt zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Crazy_boon

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 18:31

Extra opties idd bij hem vragen, ik heb voor mijn biesje 30 euro moeten betalen :).

En ik wacht nu ongeveer 4,5 maand, maar heb wel een prima leen zadel dus niet echt te klagen.

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 14:15

Heeft iemand al iets gehoord?
Ben morgen alweer 20 weken aan het wachten..

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 14:19

ik nog niets, ik wacht op een nieuwe boom.
ga hem toch maar weer eens een berichtje sturen..

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 14:49

Ik heb op mijn vorige mail ook niets gehoord.
Ga ook maar weer eens mailen.
Wacht inmiddels ook alweer bijna 3 maanden op een zadel waar een ander onderkussen onder moest.
Het is dat ik mijn andere zadel al meegegeven heb...

Crazy_boon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 16:31

Ik ook nog niks gehoord, maar op mijn vorig mail zeiden ze dat eind september de levering binnen ging komen, dus ik wacht nog eventjes af.

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 20:14

Nou, dan ben ik heel benieuwd :) Ik wacht sinds begin juni en ik heb het idee dat mijn leenzadel langzaamaan weer wat begint te schuiven nu mijn paard weer meer spieren krijgt.. Hoop dat hij snel komt!

Lima84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 20:29

Herkenbaar! Ik wacht al vanaf juni op verandering van wrongen aan mijn zadel... Maar tot op heden ook niets... Pfff. Mijn paard is nu geblesseerd, dus was ideaal om mijn zadel toch te missen. Maar ik vrees dat ik gemaild wordt als mijn paard weer rijdbaar is ;)

Fellton

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 19:45

Intussen heeft Arno een groter leenzadel met de post gestuurd. Dit zadel is nu wel groot genoeg voor mij, maar helaas past het niet op de rug van mijn paard. Toen ik Arno dit mailde kreeg ik volgend antwoord:
"U kunt natuurlijk niet van ons verwachten dat wij onze leenzadels op de ruggen van de paarden aan gaan passen. Een leenzadel is een stukje service wat wij kosteloos verlenen. (lang niet alle zadelmakers verlenen deze service).Ik hoop dan ook dat u zich nog even kunt redden door een gelpad of een bont onderlegger onder het zadel te leggen." Misschien is zijn service in België niet hetzelfde als in NL.
Nu wacht ik al sinds 18 mei op mijn zadel, heb nog altijd geen zadel waarmee ik kan rijden en geen enkele indicatie wanneer mijn zadel komt. Ik vraag me af of de Engelse producent van de Brandt zadels failliet is gegaan. Ik zou graag weten of Crazy_boon en Wisperke die allebei al sinds 8 mei wachten, nu eindelijk hun zadels hebben.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 20:00

Ik wacht sinds 10 juni en heb hem nog niet, maar ik heb wel een goed passend leenzadel. Heb je nu dat te kleine zadel al teruggestuurd of heb je dat ook nog? Want in dat kleinere zadel kon je dochter toch wel rijden he?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 20:00

Fellton schreef:
Intussen heeft Arno een groter leenzadel met de post gestuurd. Dit zadel is nu wel groot genoeg voor mij, maar helaas past het niet op de rug van mijn paard. Toen ik Arno dit mailde kreeg ik volgend antwoord:
"U kunt natuurlijk niet van ons verwachten dat wij onze leenzadels op de ruggen van de paarden aan gaan passen. Een leenzadel is een stukje service wat wij kosteloos verlenen. (lang niet alle zadelmakers verlenen deze service).Ik hoop dan ook dat u zich nog even kunt redden door een gelpad of een bont onderlegger onder het zadel te leggen." Misschien is zijn service in België niet hetzelfde als in NL.
Nu wacht ik al sinds 18 mei op mijn zadel, heb nog altijd geen zadel waarmee ik kan rijden en geen enkele indicatie wanneer mijn zadel komt. Ik vraag me af of de Engelse producent van de Brandt zadels failliet is gegaan. Ik zou graag weten of Crazy_boon en Wisperke die allebei al sinds 8 mei wachten, nu eindelijk hun zadels hebben.

Zo dat is een lompe reactie van Arno brandt. Ben inmiddels toch blij dat ik niks bij hem gekocht heb...

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 20:29

Dat is Arno niet, dit bericht is namens hem verzonden. Vraag me af of dat hij het zelf gelezen heeft. Zoals jij het omschrijft zal hij hier zelf niet achterstaan zoals ik hem ken. Ze passen idd de leenzadels niet aan, maar hij zorgt altijd wel voor een passend leenzadel. Miss kun je je eigen mail eens terug lezen en kijken of er ergens sprake kan zijn van spraakverwarring?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 20:35

Wat is je voorgeschiedenis dan Fellton? Want dit is je 1e post hier, of je hebt een nieuw account aangemaakt.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 21:27

Voor Karin:
Citaat:
In feit heb ik ook een leenzadel maar die is te klein voor me (17 inch en ik heb een 18 inch nodig). Dus zit ik te ver achteraan in de zadel. Mijn dochter past wel goed in de zadel. Maar ik kan alleen uitstapjes doen.
Ik heb laatste donderdag een e-mail gestuurd om te vragen of mijn zadel komt. Maar tot nu tu heeft Arno niet geantwoordt.
AUB laat me weeten wanneer je je zadel krijgt, omdat je begin Augustus bestelt hebt en ik pas mid Augustus. Iedere positive aantwoordt over iemand die een Brandt zadel heeft gekregen geft me weer hoop. Ik ben het al beu maar uitstappjes te kunnen doen en straks komt het najaar met slecht weer.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 21:32

En de rest Vd berichtjes staat op de vorige pagina en misschien nog eentje daarvoor.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 21:34

En felton: crazy boon heeft denk ik haar zadel nog niet, anders had ze hier allang foto's gespamd denk ik

Crazy_boon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 22:05

Inderdaad, ik heb nog altijd niks ontvangen, mijn vorige mail 3 weken geleden zeiden ze dat er een levering eind september zou zijn. Ik wacht en op 1 oktober ga ik braaf bellen en vragen of het levering al binnen is :+ .

Nja nu probeer ik er eerlijk gezegd er niet meer aan te denken want ik vind het best lastig dat het zo lang duurt, maar ik heb een zeer fijn leenzadel gekregen.

Lima84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 22:18

Hoezo lang? Een week of 18 was toch vrij normaal? En als ik vanaf mei reken zit je nu op 20 weken, dus dat is maar 2 langer dan "normaal". Het is toch al vrij lang bekend dat de levertijden op de bon geen reële indicatie meer zijn, bij mij wel in ieder geval. Ook bij het aanmeten ben ik hiervan op de hoogte gesteld. :)

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 22:22

Jij vind 18 weken normaal? Of 20 :+ das zowat een half jaar _O-

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 07:19

Zo lomp vind ik dat bericht niet. Duidelijke taal en heel terecht. Er wordt geklaagd dat de wachttijden te lang zijn maar er wordt tegelijkertijd verwacht dat hij wel eventjes tussendoor ook voor een super liggend leenzadel zorgt. Als je er niet blij mee bent dan regel je toch zelf iets anders, ben benieuwd of je daar dan zo blij mee bent.
Het is een extra service en dat vergeten jullie even voor het gemak, simpel gezegd als je koffie en thee krijgt in een zaak als extra service ga je toch ook niet lopen klagen dat het geen cola is... Je hebt al die tijd met je eigen zadel doorgereden en nu opeens is het een probleem wat bij Arno in de schoot wordt geworpen.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 08:21

Ze heeft niet al die tijd met haar eigen zadel doorgereden. Ze had een leenzadel wat vanaf het begin voor haar al te klein was, dat heeft ze ook aangegeven.

En als je even rationeel denkt is een wachttijd van 20 weken natuurlijk van de zotte. Want in hoeverre kun je dan nog spreken van een maatzadel eigenlijk? In 20 weken kan een paard veel veranderen als je bedenkt dat een paard binnen twee maanden uit zijn zadel gegroeid kan zijn.
Ik wist vantevoren van de lange levertijd en daarom heb ik ook gewacht met bestellen tot mijn paard was uitgegroeid. Dat ik in ieder geval goed zou zitten met de boommaat.

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 09:15

Ik vind het leenzadel ook een super extra service, maar als de levertijd bijna tweemaal zo lang is als bij aanmeten afgesproken wordt, verwacht ik hier ook meer van. Ik heb toevallig ook afgelopen week gemaild, omdat mijn leenzadel inmiddels steeds meer gaat schuiven en mijn paard gevoelige plekken op zijn rug heeft. In eerste instantie kreeg ik de reactie dat nog niet bekend was wanneer mijn zadel geleverd zou worden. Hierop heb ik gevraagd of Arno binnenkort dan nog toevallig in de buurt is, daar heb ik helaas nog geen antwoord op gekregen.. Misschien dat jullie wisten van de langere leeftijd, maar bij mij heeft Arno bij het aanmeten mondeling bevestigd dat het een week of 8 (!) zou zijn. Inmiddels wacht ik echter dus al vanaf 1 juni..

Fellton: Hoe kom je aan het idee dat de fabriek failliet zou zijn?

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 09:42

Ik ben indd ook nog steeds aan het wachten.. op 2 dagen na al 21 weken..
Ben het bijna beu.. Ik heb ook een aantal weken geleden gemaild en ze zouden een lijst krijgen of het erbij zat, maar helaas nog steeds niets gehoord..
Ik wordt er simpel van..
Ik had zoiets van ja okeej levertijd is 8-10 weken nou ja dat ik 12 weken moet wachten okeej prima..
Dat er nog eens 3 weken vakantie tussen zit heb ik ook nog begrip voor.. Maar ja ik ben alweer 6 weken verder en dat vind ik geen service.. Snap dat ze afhankelijk van de fabriek zijn.. En ik hoop ook dat ze er alles aan doen... Maar hier krijg je gewoon ontevreden klanten door..

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:01

ik heb vorige week mijn 3e mail gestuurd.. tussen de 1e en 3e mail zit ongeveer 10 weken en op alle 3 de mails nog geen enkele reactie gehad, begin er nu dus ook een beetje van te balen..
ga hem vandaag of morgen toch telefonisch proberen te bereiken en dan maar even vargen waarom er niet gereageerd wordt.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:03

Ik wist bij het bestellen van mijn zadel dat de levertijd 4 maanden zou zijn.
Maar dat het veranderen van een onderkussen ook 4 maanden zou zijn heb ik nooit gehoord.
Ik zal vanmiddag weer eens mailen,raak het inmiddels aardig zat.
Ik heb iedereen in mijn buurt altijd Arno aangeraden,maar dat ga ik nu toch niet meer doen.
Ondanks dat ik hem een super zadelpasser vind.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:16

Ik vond dat jullie al erg veel geduld hebben... Dat zou ik echt niet hebben. :n