Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MISTRAL94 schreef:Guinness: Jou manier van discussieren staat mij absoluut niet aanLiever gezeg jij gaat geen discussie aan maar dwingt mensen dingen op en valt mensen via pm lastig. Jij hebt een mening dat is prima maar dwing een ander niet jou mening op en ga al helemaal niet mensen lastig vallen via pm, ik krijg een beetje de indruk dat je het niet "winnen" kunt (overigens valt er niets te winnen door niemand niet) en daarom maar mensen lastig valt. Dat jij een paard gezien hebt met een peesblessure door een bandage heb ik ook geen hoge pet van op, ik wil harde bewijzen zien dus nee ik ben niet gedisst (jou omschrijving) jij wel?!
Snoevie schreef:ik vraag me af,of bandages werkelijk een paardenbeen echt ondersteunen?
zijn daar ook stukjes over geschreven?
runningkawa schreef:Jij krijgt slappe spieren Nadya... die een paard niet heeft in het onderbeen.
Ondersteuning van zo'n lapje stof geloof ik ook niet.
600 kg paard, en hoe hoog zijn de KG's in krachten bij het neerkomen van de benen?
Snoevie schreef:wat een rare regel,geen bandages,geen les?
waar is dat op gebaseerd?
Paintlinger schreef:Ik rij tegenwoordig alleen met zwaardere training (western) met 3 in1 beschermers..
Mijn paardje heeft een peesblessures gehad en sinds ik 3 in 1's gebruik heeft ze geen last meer..
Misschien zit het tussen mijn oren, maar zolang het werkt..ga ik ervoor
Bandages vind leuk, voor op een foto voor 10 minuutjes..
Verder nee, niet nuttig dus gewoon niet doen...
Guinness schreef:Sorry dat ik zo strijdlustig overkom, maar het was wel de bedoeling dat dit een felle discussie zou worden dus vandaar;) Verder maak ik me er niet druk om hoor, vind het alleen leuk om felle discussies te voeren;)
En ja, ik heb op een gegeven moment veel gepost, want ik kreeg al pm's van mensen van: je reageert niet, je geeft geen tegengas, dus vandaar dat ik er een uurtje voor ben gaan zitten en de meeste heb beantwoord;)