Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tanja schreef:Jeetje Milly_, dat is niet niks zeg, sterkte daarmee.
Maar als je hoofd er weer naar staat lijkt mij dat geweldig om foto's van te zien, een kwaliteitszadel in stukjes, dat kom je nooit tegen! Dat wordt een topic om in de FAQ te vermelden
Senzafine schreef:De paarden die ik rijd hebben ook allemaal zadelmarkt-zadels.
Merano's om precies te zijn. Zijn die ook van slechte kwaliteit? omdat ik al gehoord heb dat die best zouden meevallen.
Ik heb helemaal geen verstand van zadels maar ik wil ze nu toch eens nader gaan onderzoeken. Kan ik er zelf iets aan zien met het blote oog?
Ik voel mij vrij schuldig als ik denk dat ik met een slecht zadel rijd. Maarja, ik kan de eigenaar toch niet gaan verplichten om nieuuwe zadels te kopen... De Merano's zijn nog niet zo oud.
Misschien koop ik ooit zelf een zadel voor het paard waar ik altijd mee rijd. Maar het zijn fjorden, dusja... Als ik later voor mezelf een warmbloed koop zit ik daar met mijn zadel.
Tanja schreef:Als je die wil ontleden is dat uiteraard ook een hele goede optie
griebels schreef:Tanja schreef:Als je die wil ontleden is dat uiteraard ook een hele goede optie
Als er dan een topic gemaakt kan worden met alleen de ontleding en beschrijving van de zadels is het een topic om gemakkelijker te bestuderen ipv zowat een HKtopic door te worstelen om op zoek te gaan naar de foto's
harnessmaker schreef:oOoKellyoOo : Piepen of kraken is vaak een teen dat e iets mis is met de boom......
Charaz schreef:Geweldig dat je dit zadel uit elkaar hebt gehaald en de foto's op bokt hebt geplaatst!!!
Voor mij een goede reden om geen zadelmarkt-zadel te koop. De boom, vulling, spijkers, geperste leer, vering in de boomdoe mij maar een kwaliteitszadel.
Bitch schreef:Heb een Daaleman met gebroken boom in de auto..
Miss ook optie?
Milly_ schreef:binnenkort zien jullie misschien een oud barnsby cliff dressuurzadel in stukjes.
Mijn huis is afgebrand en mijn zadel lag op het terras maar is dus ook naar de vaantjes. Het zitvlak is weggesmolten en de plastic hoes is erin getrokken, maar ik zal eens kijken of het vanbinnen nog beetje intakt is.
Nu staat mijn hoofd er even niet naar natuurlijk, maar als ik eens tijd vind wil ik dat graag doen voor jullie..
Thumber schreef:http://www.imagevenue.com/ of http://photobucket.com/
Of je maakt gewoon een nieuw account van 'mijn album' aan