De Schumacher;
Ik start in blauw/champagne, vandaar de creme/champagne onderlegde frontriem.
De Imperial Riding;
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liliputter schreef:gaaf hoofdstel! vind die 1e ook erg mooi staan hoor, valt reuze mee met grof!
zwart brengt wel iets meer rust op het hoofd maar deze staat ook zeker niet verkeerd!
liliputter schreef:dank je![]()
hoezo wat je gaat doen? door op trens of toch S&T?
Gimli_ schreef:Die IR, is dat die wat Divoza ook verkoopt? (Op de site IR Deluxe dacht ik)
vossie schreef:Gimli_ schreef:Die IR, is dat die wat Divoza ook verkoopt? (Op de site IR Deluxe dacht ik)
Ik weet niet precies welke het is, ik heb mij bij Figora op bokt, van pourcheval.nl besteld. Hij is iig zwart met blinde sluitingen en gouden gespen, en heel smal leer. Het is echt een "fijn" hoofdstel met smalle riempjes, behalve de neusriem, en leer blijft ook goed. Frontriem van Schumacher ernaan hij is net wat luxer, er zat een gewone zwarte, beetje saaie, frontriem aan. Ik zal eens kijken of ik kan achterhalen welk type het is geweest.......
Sizzle schreef:Ik vroeg mij af of een van jullie mij kan vertellen wat de voordelen en nadelen zijn van een gebogen stang (die zijn dus iets dunner en halvemaan achtig van vorm) t.o.v de standaard met tongvrijheid.
Mijn paard houdt niet zo van 'dingen' tegen het gehemelte en hoewel ze nu goed loopt op een standaard goedkope rvs stang vraag ik me af of een gebogen stang voor haar niet beter zou kunnen zijn. Wie heeft dat zelf geprobeerd (voordat ik weer iets moet kopen wat later nutteloos blijkt)?
Vossie: Ik vind dat tweede hoofdstel erg mooi, maar dat paard heeft ook wel de perfecte kop ervoor hoor, wat een uitstraling!
Remember schreef:Ik heb de Schumacher in bestelling staan in Drunen, toen ik belde of ze 'm hadden hangen hadden ze net de laatste verkocht namelijk!
Remember schreef:Geloof stukkie in de €300,-, de trensuitvoering. Ik heb een Döbert S&T die helemaal naar wens is en zat pleuro's heeft gekost, dus die houden we nog maar even hè haha