Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anoukwendy schreef:Oeh komen weer leuke spullen voorbij
Faros mocht vandaag in de corduroy blush, geloof dat iemand erom vroeg?
Was helaas wel donker
[ [url=m/lS5jrE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/glifue.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yk2hmK.jpg]Afbeelding[/url] ]
EarthFocus schreef:EarthFocus schreef:
Heeft er überhaupt iemand hier nog een kleur die jij niet hebt
Welke kleuren zoek je nog ?
Ik heb de Petrol Ruffle set die ik nauwelijks gebruik.
Maar ik zou het liefst willen ruilen :p
Mijn moeder gaat gillen als ik nieuwe dekjes koop.
En ik wil graag nog de LeMieux Mulberry Loire en de Sage Loire en de PS of Sweden Grape, Wine, Dusty wine.
Of ES Dark Sky.
En aangezien de Petrol Ruffle set best wel gewild is, kan ik hem misschien ruilen tegen twee of misschien wel drie dekjes
Alles mag aangeboden worden qua kleuren!
Geef maar een gil. Misschien heb je wat leuks waar we tegen kunnen ruilen en anders iemand anders?
Ik gebruik overigens enkel PS, ES en LeMieux!
Sorriso schreef:anoukwendy schreef:Oeh komen weer leuke spullen voorbij
Faros mocht vandaag in de corduroy blush, geloof dat iemand erom vroeg?
Was helaas wel donker
[ [url=m/lS5jrE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/glifue.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yk2hmK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jaaa ik vroeg dat! Super, dankjewel. Wel iets meer kermisstok gehalte dan de monogram of niet? Ik vind het dekje prachtig en vind hem op je vos niet lelijk maar ik moet nog wel even wennen denk ik. Inmiddels is de mijne ook al onderweg voor mijn vos. We gaan zien of ik eraan kan wennen.
anoukwendy schreef:Komen echt weer mega leuke dingen voorbij!
Danique ik heb dat ook wat met ES dekjes om de een of andere reden. Heb een antislip matje gekocht maar geen idee waar ik die heb neergelegdze schuiven iets naar achter bij mij maar niet zover dat ze trekken. Maar opzich niet heel gek als je je bedenkt hoe hard ze racen in het bos, dat hele lichaam gaat natuurlijk alle kanten op dan
Texas02 schreef:anoukwendy schreef:Komen echt weer mega leuke dingen voorbij!
Danique ik heb dat ook wat met ES dekjes om de een of andere reden. Heb een antislip matje gekocht maar geen idee waar ik die heb neergelegdze schuiven iets naar achter bij mij maar niet zover dat ze trekken. Maar opzich niet heel gek als je je bedenkt hoe hard ze racen in het bos, dat hele lichaam gaat natuurlijk alle kanten op dan
Die van mij kan ook echt hard, maar ik heb nooit dat mijn dekjes schuiven (zonder antislip matje).. Apart dat dit bij sommigen gebeurt en bij anderen dan weer niet. Maar goed, ook weer andere lichaamsbouw natuurlijk. Zo kreeg die van mij schuurplekken van de deken. Ik dacht eerst dat het door mijn benen kwam, maar het is dus echt de deken. Andere deken erop met zacht fleece binnenin en het is goed, het haar groeit nu mooi terug. Alleen één minpuntje: er komt zwart haar terug en hij is donkerbruinIs op de foto van gisteravond ook wel te zien geloof ik, lijkt best raar
Edit:
Lideli: dat gaat mij gelukkig geen geld kosten
Lotte_Wessel schreef:Wel jammer dat de kleuren allemaal kleuren zijn die al geweest zijn. Zoals de ruffle wine is de kerst wine maar dan met ruffles. Verzin dan ook daadwerkelijk wat nieuws denk ik dan zelf, helemaal voor diegene die het de kerst collectie hebben gekocht/ aantal van de kerst collectie hebben gekocht.