PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Farjen

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 10:04

Ik heb geen steel blue dekje maar de ice blue van Lemieux. Misschien past dat shirt bij de steelblue?

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 10:04

Texas02: Valt mee hoor! Hij heeft een grijze binnenkant dus dat scheelt al ten opzichte van de dekjes die wit zijn vanbinnen. Het ligt er natuurlijk ook aan wat je er mee gaat doen, maar alle dekjes kunnen sneller vies worden tijdens een buitenrit in een modderig bos oid. Mijne is nog altijd schoon geworden in de was

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 10:22

eva92 schreef:
[ [url=m/6mlbNf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze past bij de marrocan blue

Heb je hier ook een link en evt. vergelijkingsfoto met het dekje van? Van alleen een printscreen zonder bron kan ik nl niet bestellen haha...

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 10:44

eva92 schreef:

Eva waar is dit truitje van? En heb je een linkje?

Oh wacht ik was niet de enige ..

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 11:16

Valt mij mee dat ze sneller vies worden. Ik krijg op alle dekjes wel zwarte vegen van de singel.. ach Ja ze zijn om te gebruiken denk ik dan :')

eva92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 14:34

Blacky94 schreef:
eva92 schreef:

Heb je hier ook een link en evt. vergelijkingsfoto met het dekje van? Van alleen een printscreen zonder bron kan ik nl niet bestellen haha...

is van shein.com.. ik krijg hem nog binnen..

zodra ik hem heb zal ik een foto maken!

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 14:37

Sunniva schreef:
Mylene_vw schreef:
Ik heb de steel blue nog op een site kunnen bestellen, las dat in het vorige topic.. weet niet of die er daar nog is. Nu wil ik de beenbescherming er nog bij haha!
Ik heb eigenlijk nog niks gelezen over de PRO collectie. Ik vind deze best wel chique, heb de navy en zwarte. Nog niet opgehad, vind ze wel groter vallen. Hebben jullie de PRO?

Ik ook inderdaad, al twee keer net te laat voor de beenbeschermers... Heb jij er al iets van een shirt bij gevonden?

Ik heb er deze polo en beenbeschermers van HH erbij.

Afbeelding

Afbeelding
Qua viezigheid vind ik het heel erg meevallen!

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 14:39

@ Eva een linkje zou handig zijn

eva92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 14:44

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 14:46

Zou wel zeker 1 maat groter bestellen :=
Al dan niet 2

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 15:22

Paljaslaura, ik had dit ook tot 2x toe bij horseboutique, met de optie billink. Later maar via Ideal gedaan, en dat ging wel goed. Nu maar hopen dat t goedkomt.. :)

Ben ook benieuwd naar de zomerbaselayers, heb inmiddels een fijne collectie met lange mouwen, maar korte mouwen is nog wat krapom. Maar nu bijna niet te vinden natuurlijk.

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 15:53

Sunniva schreef:
Mylene_vw schreef:
Ik heb de steel blue nog op een site kunnen bestellen, las dat in het vorige topic.. weet niet of die er daar nog is. Nu wil ik de beenbescherming er nog bij haha!
Ik heb eigenlijk nog niks gelezen over de PRO collectie. Ik vind deze best wel chique, heb de navy en zwarte. Nog niet opgehad, vind ze wel groter vallen. Hebben jullie de PRO?

Ik ook inderdaad, al twee keer net te laat voor de beenbeschermers... Heb jij er al iets van een shirt bij gevonden?

De beschermers in steel blue (als het deze zijn die je zoekt) staan nog met 30% korting op de Equestrian Stockholm website in maat L.

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 17:55

Doet iemand toevallig nog een PS Chocolate weg? Wilde hem bestellen maar opeens overal uitverkocht |(

Of mag ik gebruik maken van jouw zoekkunsten Iris? :P

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 18:01

Ik heb mijn Chocolate te koop maar is een maat cob

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 18:52

[/quote]

Ik ook inderdaad, al twee keer net te laat voor de beenbeschermers... Heb jij er al iets van een shirt bij gevonden?[/quote]

De beschermers in steel blue (als het deze zijn die je zoekt) staan nog met 30% korting op de Equestrian Stockholm website in maat L.[/quote]

Ik heb voor mijn e-pony helaas M nodig of eventueel S... Maar thanks voor het meedenken!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 19:22

Devic schreef:
Texas02: Valt mee hoor! Hij heeft een grijze binnenkant dus dat scheelt al ten opzichte van de dekjes die wit zijn vanbinnen. Het ligt er natuurlijk ook aan wat je er mee gaat doen, maar alle dekjes kunnen sneller vies worden tijdens een buitenrit in een modderig bos oid. Mijne is nog altijd schoon geworden in de was

Bedankt! Hij is wel heel mooi.. Eigenlijk mocht ik van mezelf niets kopen de komende tijd :+ Maar ik twijfel nu wel echt :D

mirneberends

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 19:33

ivy_power89 schreef:
Zo!
18 pagina's verder.
Had de puf niet om hier eerder te reageren. Afgelopen zaterdag afgevoerd met ambulance en nacht ziekenhuis nadat ik van mn paard ben gelazerd en compleet buiten westen ben geweest.
Lig al de hele week met een blauwe rug en hoofdpijn op bed.

Toen ik tegen mn man zei, goed excuus om een nieuw dekje te kopen, zag ik dat dit excuus niet in goede aarde viel whahaha

Meen je niet!!! Hoe gaat het nu? Hopelijk al iets opgeknapt...

mirneberends

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 19:41

Texas02 schreef:
Is de steel blue een heel besmettelijke kleur qua snel vies worden? Of valt het mee? Ik vind hem erg mooi en zit echt te twijfelen.. Ik heb er alleen niets aan als hij altijd in de kast blijft liggen omdat je echt alles er op ziet.. :+

oei... Ik moet zeggen, je ziet er wel gauw wat op, maar niet zo snel als op een normaal wit dekje (ook wel logisch). Ik heb hem 1 x met de hand gewassen. Maar volgende keer gaat hij gewoon de wasmachine in.
Ik denk dat als je er zuinig op bent, en hem binnenstebuiten bewaard, het goed te doen is.

Nog iets: Op de steel blue zie je die zwarte 'zadelvegen'' wel erg gauw, dat is na 1x rijden al. Maargoed, daar zit je zadel dan toch overheen :')

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 19:56

maessie schreef:
Paljaslaura, ik had dit ook tot 2x toe bij horseboutique, met de optie billink. Later maar via Ideal gedaan, en dat ging wel goed. Nu maar hopen dat t goedkomt.. :)

Ben ook benieuwd naar de zomerbaselayers, heb inmiddels een fijne collectie met lange mouwen, maar korte mouwen is nog wat krapom. Maar nu bijna niet te vinden natuurlijk.

Aaah kijk, aap uit de mouw :P Thanks!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 20:07

_Nicky schreef:
Doet iemand toevallig nog een PS Chocolate weg? Wilde hem bestellen maar opeens overal uitverkocht |(

Of mag ik gebruik maken van jouw zoekkunsten Iris? :P

Staat er een in de Facebook groep

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-20 20:54

mirneberends schreef:
Texas02 schreef:
Is de steel blue een heel besmettelijke kleur qua snel vies worden? Of valt het mee? Ik vind hem erg mooi en zit echt te twijfelen.. Ik heb er alleen niets aan als hij altijd in de kast blijft liggen omdat je echt alles er op ziet.. :+

oei... Ik moet zeggen, je ziet er wel gauw wat op, maar niet zo snel als op een normaal wit dekje (ook wel logisch). Ik heb hem 1 x met de hand gewassen. Maar volgende keer gaat hij gewoon de wasmachine in.
Ik denk dat als je er zuinig op bent, en hem binnenstebuiten bewaard, het goed te doen is.

Nog iets: Op de steel blue zie je die zwarte 'zadelvegen'' wel erg gauw, dat is na 1x rijden al. Maargoed, daar zit je zadel dan toch overheen :')

Denk dat die singelvegen ook wel heel erg liggen aan je zadel, niet alleen aan het dekje. Waarschijnlijk vet je gewoon te goed in :D

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 20:56

Iemand die de winter lake bij het steel blue dekje heeft? Vallen de Ps of sweden shirt redelijk normaal kwa maat?
Afbeelding

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 21:07

Sunniva schreef:
Iemand die de winter lake bij het steel blue dekje heeft? Vallen de Ps of sweden shirt redelijk normaal kwa maat?
[ [url=m/ay7Mio.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb de PS Vicky en die valt gewoon op maat :)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 21:44

mirneberends schreef:
Texas02 schreef:

Ik bewaar de ES en PS dekjes netjes in plastic, vinden ze op stal apart :+ Maar zo blijven ze wel mooi.. En als ze moeten drogen idd binnenstebuiten.. Ik moet zeggen dat deze dekjes wel snel droog zijn trouwens! De zwarte vegen van de singel vind ik idd niet super erg, want dat zie je met het rijden niet.. Blijven de dekjes mooi in de wasmachine? Ik heb ze tot nu toe met de hand gewassen omdat ik bang ben dat ze niet mooi blijven.. maar dat is deze tijd van het jaar niet echt een optie, want dan worden ze niet weer droog..

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 21:48

Hier doe ik ze gewoon in de wasmachine en blijven ze mooi :j Daarnaast heb ik ook geen dekjes met zwarte vegen.