Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
lies schreef:Ben ook nieuwsgierig naar dit bit (de dubbelgebroken winderen). Heb een flexi stang, maar daar hangt ze wat op, zeker als ze moe wordt. Met m'n dubbelgebroken metalen bit hangt ze niet, maar daar kauwt ze haar kiezen op kapot. Op zoek dus naar een alternatief..
Voelt het bit in je hand ook als een dubbelgebroken, of is het toch meer ongebroken tenzij er druk op staat?
billy3105 schreef:Hier het voordeel dat ik geen kauwer heb op het bit dus daar maak ik mij niet zo’n zorgen om.
Heb intussen mail terug van winderen, ik kan hem opsturen en sturen ze een nieuwe terug op mijn kosten. Wel vlug een reactie alleen balen dat het helemaal naar Polen moet
lies schreef:Oh wat super dat het voor jullie beide werkt! Dat was de dubbelgebroken toch, die je hebt? Ik vind mijn paard dus hangerig op de flexi, halve ophouding werkt 1 seconde en dan gaat ze weer terug hangen.. Zit ook te dubben over de dubbelgebroken Winderen, aangezien ze op een metalen dubbelgebroken echt prima loopt, maar ze kauwt haar kiezen erop kapot.
Had vanwege het hangen op de Winderen een Shires met Equikind coating gekocht, binnen 2 keer rijden heeft ze 'm kapot gekauwd En een klein wondje boven d'r mondhoeken ook helaas. Dus toch weer terug naar de winderen flexi, waar zij kennelijk geen last van heeft. Mijn schouders wel.. Ik ga me nog een keertje verdiepen in de dubbelgebroken Winderen.
Revali schreef:lies schreef:Oh wat super dat het voor jullie beide werkt! Dat was de dubbelgebroken toch, die je hebt? Ik vind mijn paard dus hangerig op de flexi, halve ophouding werkt 1 seconde en dan gaat ze weer terug hangen.. Zit ook te dubben over de dubbelgebroken Winderen, aangezien ze op een metalen dubbelgebroken echt prima loopt, maar ze kauwt haar kiezen erop kapot.
Had vanwege het hangen op de Winderen een Shires met Equikind coating gekocht, binnen 2 keer rijden heeft ze 'm kapot gekauwd En een klein wondje boven d'r mondhoeken ook helaas. Dus toch weer terug naar de winderen flexi, waar zij kennelijk geen last van heeft. Mijn schouders wel.. Ik ga me nog een keertje verdiepen in de dubbelgebroken Winderen.
Misschien andere zijstukken?
Ik heb de pelham versie ook. Net even iets meer te vertellen
Revali schreef:Misschien andere zijstukken?
Ik heb de pelham versie ook. Net even iets meer te vertellen
Zinzi_jewel schreef:Hangt je bit dan niet te hoog als xd kiezen kapot bijt en bitten??