Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
annikavolder schreef:Kwam een heel mooi anatomisch hoofdstel tegen van Isabell Werth:
https://www.iw-shop.de/pferd/trensen/55 ... ntis?c=208
xSannee schreef:Iemand hier inmiddels meer ervaring met de Hooks Lingus?
Heb een pony die te veel gedoe rond d'r hoofd niet fijn lijkt te vinden, dus kwam hij dat hoofdstel uit.
Zit hij wel stabiel rond het hoofd? En blijft hij ook stevig zitten met alleen een kaakriem? Hoe valt de maat?
Sunniva schreef:Ik heb een vraagje voor de mensen die ervaring hebben met de Schockemöhle Beta. Ik heb nu een Harry’s Horse hoofdstel maat cob die prima zit kwa maat, maar ik lees dat de Beta maat
cob best ruim valt.... betreft een welsh e-pony met vrij chique koppie. Ik twijfel of de cob niet veel te groot gaat zijn... iemand die mij enigsinds kan vertellen of dit hoofdstel echt zo groot valt?
Minoes schreef:Ik heb ook een super fijn hoofdstel gekocht! Deze is van horka, hetzelfde als een micklem. Super soepel leer ook. Vinden jullie hem zo goed zitten?
[ [url=m/BrjhRq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ps7aNx.jpg]Afbeelding[/url] ]
shetlandfan schreef:Minoes schreef:Ik heb ook een super fijn hoofdstel gekocht! Deze is van horka, hetzelfde als een micklem. Super soepel leer ook. Vinden jullie hem zo goed zitten?
[ [url=m/BrjhRq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ps7aNx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Welk model van Horka is deze? Of waar heb je deze vandaan?
Ik kan hem zo gauw via Google niet vinden.
Minoes schreef:Ik heb ook een super fijn hoofdstel gekocht! Deze is van horka, hetzelfde als een micklem. Super soepel leer ook. Vinden jullie hem zo goed zitten?